دانشجوی دانشگاه آزاد تفت المپیکی شد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، محمد فتوحی، دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت به اسم چهارمین سابریست اعزامی به المپیک انتخاب شد.

دانشجوی دانشگاه آزاد تفت المپیکی شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ فلش و سلفی، محمد فتوحی دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت به اسم چهارمین سابریست اعزامی به المپیک انتخاب شد.

پس از برگزاری دومین مرحله مسابقه انتخابی تیم شمشیربازی سابر در آموزشگاه ملی المپیک با تصمیم کادر فنی تیم سابر و با توجه به نتایج شمشیربازان در رویداد های اخیر، مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و محمد رهبری حضورشان در تیم سابر اعزامی به المپیک توکیو قطعی شده و قرار است مسابقه انتخابی برای مشخص نفر چهارم هم در سه روز انجام گردد.

با توجه به عملکرد محمد فتوحی در مسابقات انتخابی درون اردویی و ارزیابی مجموع عملکردش در مسابقات جهانی وی به اسم چهارمین سابریست اعزامی به المپیک انتخاب شد و سومین مسابقه انتخابی برگزار نمی گردد.

دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی بیان نمود: برای گرفتن این سهمیه یک سال کوشش کردم و برای اینکه در ترکیب اعزامی باشم، استرس زیادی را متحمل شدم، خیلی کوشش کردم بتوانم جزء تیم اعزامی قرار بگیرم تا در نهایت در روز های آخر انتخاب شدم.

این ورزشکار راه یافته به المپیک گفت: با توجه به اینکه مسابقات انتخابی زیادی پشت سر گذاشته بودم، می دانستم باید با آمادگی 100 درصد شرکت کنم و خدا را شکر در هر دو مسابقه انتخابی اول شدم.

فتوحی در پاسخ به این پرسش که با توجه به استرسی که در این مدت داشته است، از لحاظ روانی چگونه خودش را برای المپیک آماده می نماید، بیان نمود: یک ماه فرصت دارم، از طرفی تجربه این را دارم که چگونه خودم را برای مسابقات مختلف آماده کنم و مشکل خاصی از این لحاظ نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دانشجوی دانشگاه آزاد تفت المپیکی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجوی دانشگاه آزاد تفت المپیکی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید