دیدار با دنیای سنتی در عصر مدرن، کمپ عشایری گواب میزبان مسافران نوروزی

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خوسف گفت: کمپ گردشگری عشایری گواب در ایام نوروز پذیرای مسافران و گردشگران است.

دیدار با دنیای سنتی در عصر مدرن، کمپ عشایری گواب میزبان مسافران نوروزی

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، علی صالحی با اشاره به برنامه های نوروزی سال جاری در شهرستان خوسف، اظهار کرد: کمپ عشایری گواب به همراه دریاچه طبیعی در نوروز سال جاری میزبان مسافران خواهد بود.

او بیان نمود: مجموعه گردشگری گواب روز گذشته افتتاح که با استقبال بی نظیر گردشگران روبرو شده است.

صالحی با بیان اینکه دهکده گردشگری، بازار بوم گردی ماژان، نوروزگاه حمایتی در مناطق عشایری و نوروزگاه شهر خوسف نیز میزبان مسافران نوروزی خواهد بود، اضافه کرد: خاوران نامه خوانی در محل آرامگاه ابن حسام، تور خوسف گردی از منازل تاریخی تا بافت های تاریخی و جشنواره های بومی، محلی و ورزشی در روستاهای مختلف از اهم برنامه های نوروزی در شهرستان خوسف است.

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خوسف با اشاره به اینکه در مجموع 31 غرفه صنایع دستی، محصولات کشاورزی و سوغات محلی در شهرستان خوسف فعال خواهد بود، گفت: از مجموع این غرفه ها تعداد 27 غرفه در منطقه گردشگری گواب فعالیت خواهند داشت.

او ادامه داد: همچنین در ایام نوروز سال جاری چهار سیاه چادر نیز در منطقه گواب فعالیت خواهند داشت.

صالحی با بیان اینکه سال گذشته 135 هزار بازدید از آثار تاریخی شهرستان خوسف اجرا شده است، مطرح کرد: سال جاری با توجه به طرح های گردشگری بسیار خوبی که در شهرستان خوسف اجرا شد سال جاری افزایش بازدید محسوسی را پیش بینی می کنیم.

منبع: میراث آریا

به "دیدار با دنیای سنتی در عصر مدرن، کمپ عشایری گواب میزبان مسافران نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار با دنیای سنتی در عصر مدرن، کمپ عشایری گواب میزبان مسافران نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید