رئیس باشگاه لاتزیو: با تمام قدرت خود مانع مختومه شدن فصل جاری سری A خواهیم شد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، رئیس آلبانیایی باشگاه لاتزیو معتقد است تعطیلی سری A به ضرر باشگاه های ایتالیایی خواهد بود.

رئیس باشگاه لاتزیو: با تمام قدرت خود مانع مختومه شدن فصل جاری سری A خواهیم شد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، ایگلی تاره درباره تعلیق مسابقات سری A ایتالیا در نتیجه شیوع ویروس کرونا (کووید 19) و شایعه احتمال مختومه شدن این لیگ در صورت ادامه دار بود این بحران جهانی به شبکه تلویزیونی اسپورت وان آلمان گفت: این فصل باید کامل گردد. مسابقات سری A باید به احترام درگذشتگان این شرایط خاص و تمامی طرفداران برگزار گردد. هنوز زمان تصمیم گیری برای لغو مسابقات فرا نرسیده است. شمار مبتلایان به ویروس کرونا در حال کاهش است و از سرنگرفتن فصل ناعادلانه خواهد بود.

رئیس باشگاه لاتزیو در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به پیامدهای احتمالی در صورت عدم برگزاری بازی های به جامانده فصل جاری گفت: برای فوتبال ایتالیا فاجعه خواهد بود، اگر برگزاری مسابقات متوقف گردد. ما با تمام قدرت خود مانع عملی شدن چنین چیزی می شویم. در ایتالیا بیش از 75 درصد باشگاه ها بودجه خود را از فروش حق پخش تلویزیونی تأمین می نمایند که اگر این درآمد نباشد، آنها ورشکسته می شوند.

وی صحبت هایش را این طور ادامه داد: در حال حاضر تمامی بازیکنان مجبورند آمادگی جسمانی خود را با تمرینات خانگی حفظ نمایند به خاطر اینکه دسترسی به امکانات تمرینی باشگاه در نتیجه قرنطینه ای که از سوی دولت ایتالیا اعمال شده، محدود شده است. ما مایلیم به شرایط عادی بازگردیم و تمرینات خود را از سر بگیریم. بازیکنان منتظر چیزی دیگری نیستند و آنها می خواهند که به شرایط عادی در باشگاه خود بازگردند. امیدواریم هر چه زودتر این اوضاع وحشتناک هم به انتها برسد.

لاتزیو در حالی امیدوار به از سرگیری بازی هاست که این فصل عملکرد خوبی داشته و در حال حاضر با 62 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی سری A ایتالیاست و با یوونتوس صدرنشین تنها یک امتیاز اختلاف دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رئیس باشگاه لاتزیو: با تمام قدرت خود مانع مختومه شدن فصل جاری سری A خواهیم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس باشگاه لاتزیو: با تمام قدرت خود مانع مختومه شدن فصل جاری سری A خواهیم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید