راه اندازی سامانه ستاد برای انجام معاملات شهرداری در ایذه

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، سامانه ستاد برای انجام معاملات شهرداری به زودی اجرایی و مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر راه اندازی می گردد.

راه اندازی سامانه ستاد برای انجام معاملات شهرداری در ایذه

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی از اهواز، محمد داودی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر ایذه گفت: مقدمات زیر ساخت های راه اندازی سامانه ستاد در شهرداری ایجاد و بزودی وارد فاز اجرا خواهد شد.

او اضافه نمود: اعضای شورای اسلامی شهر ایذه با همفکری و تعامل موافقت خود را با راه اندازی سامانه ستاد اعلام کردند و از این پس کلیه معاملات از جمله مناقصه ها، مزایده ها، خرید و فروش به وسیله سامانه ستاد انجام می گردد.

داودی ادامه داد: تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که خواهان انجام معامله هایی، چون خرید، فروش، مناقصه و مزایده با شهرداری ایذه هستند، باید در سامانه مذکور ثبت نام نمایند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر ایذه اضافه نمود: سامانه ستاد یکی از احتیاج ها و الزامات امروز شهرداری خواهد بود و مهمترین بازوی شفاف سازی در حوزه قرارداد، مزایده، مناقصه، مشارکت و خرید های شهرداری است.

این مقام مسئول گفت: برای اولین بار و بمناسبت هفته پژوهش، مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی در جهت دخیل کردن نظر افراد و دستگاه های مختلف در فرایند تصمیم گیری ها و بعلاوه ترسیم افق های بلند مدت و مشخص جهت حرکت شهر، بزودی راه اندازی می گردد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "راه اندازی سامانه ستاد برای انجام معاملات شهرداری در ایذه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سامانه ستاد برای انجام معاملات شهرداری در ایذه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید