رسانه ها به مدیران آگاهی رسانی نمایند

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، استاندار کرمان از رسانه ها خواست تا نسبت به موارد فساد و عدم اجرای قانونی به مدیران آگاهی رسانی نمایند و گفت:به جای مچ گیری بسیاری از موارد را می توانیم روشنگری کنیم

رسانه ها به مدیران آگاهی رسانی نمایند

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی کرمان؛علی زینی وند،به مناسبت روز خبرنگاردربرنامه صبحگاهی شبکه استانی کرمانصبح بخیرکرمان حضور یافت وبا تبریک این روز به جامعه رسانه ای وخبری استان، گفت:وبلاگ فلش و سلفی مشاور مسئولان و تصمیم گیران هستند و تاکید نمود که باید فضا را برای فعالیت بی دغدغه این قشر فراهم کرد.

استاندار کرمان اسم کرد:حرفه خبرنگاری به لحاظ شغلی عایدی بالا، آینده تضمین شده و امنیت روانی و شغلی قابل پیش بینی و ثابتی ندارند،بنابراین برای افرادی که وارد این حوزه می شوند به غیر از عشق به توسعه کشور،خدمت به انسان ها وارتقا وتحکیم بیشترپایه های نظام انگیزه دیگری نباید تعریف کرد.

زینی وند،کرمان را جزو استان های دارای اهالی رسانه و وبلاگ فلش و سلفی صاحب نام و تاثیرگذار برشمرد و از آنها خواست تا نقد منصفانه را دنبال نمایند.

وی به مدیران هم توصیه کرداز نقد دلسوزانه و مشفقانه رسانه ها دلخور نشوند وادامه داد:مدیران هیچ وقت به علت یک انتقاد،پای رسانه ها را به دستگاه قضائی باز ننمایند.

وی بعلاوه بیان داشت:اهالی رسانه باید دقت داشته باشند که هیچگاه تحت تاثیر فضاهای ساختگی قرار نگیرند تا ناخواسته بخشی از عملکرد یک مدیر، دستگاه و نظام تخریب گردد.

استاندار کرمان گفت:رسانه های متعددی با هزینه های کلان برای تخریب جمهوری اسلامی شکل گرفته اند وکوچکترین بی دقتی در انتشار یک خبر ممکن است سر خطی برای تخریب های بیشتر باشد و بعدا فضا از دستمان خارج گردد.

زینی وند،به فضاسازی های رسانه ای در خصوص آرامستان بهشت کریمان اشاره و اسم کرد:به حواشی غیرواقعی در خصوص این پروژه پرداخته شد که بخشی از آن به علت بی دقتی در رسانه های داخلی بود.

وی ازرسانه ها یک درخواست هم داشت وگفت:کلیدواژه های توسعه ای در حوزه توسعه متوازن زیرساخت ها،مشاغل خرد،گردشگری، شرکت های دانش بنیان،افزایش بخش خدمات در ایجاد اشتغال و غیره بر مبنای اسناد آمایش در استان شکل گرفته که رسانه ها در ترویج این گفتمان ها،کلیدواژه ها و مطالبه گری مداوم از مسئولان در هر دوره ای می توانند به ما یاری نمایند.

استاندار کرمان ادامه داد:رسانه ها در مواردی که به یقین و اطمینان می رسند در جایی فساد،رانت و عدم اجرای قانونی وجود دارد،حتما به مدیران آگاهی رسانی نمایند و در واقع به جای مچ گیری بسیاری از موارد را می توانیم روشنگری کنیم.

علی زینی وند،با تقدیر از وبلاگ فلش و سلفی و اهالی رسانه استان کرمان گفت:با خانه های مطبوعات شمال و جنوب استان جلساتی داشته ایم و هر امکانی در اختیار داشته باشیم برای یاری به بیمه، مسکن و دیگر مسائل وبلاگ فلش و سلفی انجام خواهیم داد.

منبع: جام جم آنلاین

به "رسانه ها به مدیران آگاهی رسانی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه ها به مدیران آگاهی رسانی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید