سولسشر: اگر در اولدترافورد نمانم جای تعجب دارد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، تهران- خبرنگاران- اوله گانرسولسشر سرمربی موقت تیم منچستریونایتد پس از اینکه به عنوان چهره جدید در ویدئوی تبلیغاتی بلیت های فصل آینده یونایتد ظاهر شد، گفت: اگر فصل بعد در اولدترافورد نمانم جای تعجب دارد.

سولسشر: اگر در اولدترافورد نمانم جای تعجب دارد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، تارنمای خبری یورو اسپورت روز شنبه نوشت: سولسشر پس از به دست دریافت سکان راهنمایی شیاطین سرخ 12 بازی از مجموع 15 بازی را که روی نیمکت این تیم نشسته با پیروزی پشت سر گذاشته است و بیشتر از اینکه بحث اگر و اما برای ماندن وی مطرح شده باشد، بحثی که به شکلی فزاینده پیرامون اولدترافورد در گردش است، موضوع زمان معارفه وی به عنوان سرمربی دائم این تیم است.

ستاره اسبق شایطین سرخ در پاسخ به پرسشی مبنی بر عجیب بودن شرکت در ویدئوی تبلیغاتی آن هم به عنوان سرمربی موقت، گفت: عجیب این است که شما خودتان را در این ویدئو ببینید در صورتی که می دانید اینجا نخواهید ماند؛ اما نه، به نظر من این موضوع به هیچ عنوان عجیب نیست.

در حقیقت، سرمربی 46 ساله نروژی تمایل خود را برای ماندن در یونایتد به وضوح بیان نموده و با اد وودوارد مدیر اجرایی این تیم نیز در خصوص بازیکنان مورد نیازش برای فصل آینده صحبت هایی داشته است.

وی در این خصوص توضیح داد: بله، در خصوص بازیکنان و آینده باشگاه با وودوارد صحبت نموده ام؛ قرارداد من تابستان به اتمام می رسد اما همچنان مثل همواره با تمام وجود برای یونایتد کار خواهم کرد.

در صورتی که یوناتد پیروز نشود سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل آینده کسب کند، بی شک موضوع جذب بازیکن جدید با مشکل روبرو خواهد شد؛ در حقیقت، این موضوع در زمان حضور خوزه مورینیو تا اندازه زیادی به حقیقت نزدیک بود چرا که در آن دوران شیاطین سرخ با رتبه چهارم جدول رده بندی یعنی رتبه مجاز برای کسب سهمیه 11 امتیاز فاصله داشتند و جادوی سولسشر تنها چیزی بود که موجب شد آنها هم اکنون در فاصله یک امتیازی از رتبه چهارم قرار بگیرند.

علاوه بر این، تزلزل اخیر تاتنهام بدین معنا است که صندلی سوم جدول نیز برای سولسشر و تیمش دور از دسترس به نظر نمی رسد.

تاریخ برای یک باشگاه همه چیز نیست و سولسشر به خوبی می داند که لیگ قهرمانان اروپا کلید ماندگاری وی در یونایتد خواهد بود.

وی در این خصوص اعلام نمود: تمام بازیکنان دوست دارند در لیگ قهرمانان بازی نمایند؛ به عبارت دیگر، حضور در این تورنمنت برای بسیاری بزرگ تر از هر موضوع دیگری است؛ ما می دانیم که نباید تنها با نام، تاریخ و اعتبار گذشته خود زندگی کنیم.

ورزشی**3991**9118**

منبع: ایرنا

به "سولسشر: اگر در اولدترافورد نمانم جای تعجب دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشر: اگر در اولدترافورد نمانم جای تعجب دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید