شجاعیان: صندلی استقلال قهرمانی است

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، بازیکن استقلال می گوید که تمام اعضای تیمش کوشش می نمایند که این تیم را به چیزی که لایقش است، برسانند.

شجاعیان: صندلی استقلال قهرمانی است

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، داریوش شجاعیان، بازیکن استقلال که در حال حاضر به همراه هم تیمی های دیگرش در اردوی ترکیه به سر می برد، درباره این اردو اظهار کرد: اردوی خوبی داشتیم. بسیار منظم و روی اصول برگزار شده است. خدا را شکر، همه بازیکنان یک دل هستند و برای موفقیت استقلال کار می نمایند. چند روز دیگر از اردو مانده و امیدوارم باقی اردو هم به سلامت تمام گردد و برای لیگ برتر آماده شویم.

او درباره کار با استراماچونی، سرمربی جدید استقلال گفت: ما درگیر تمرینات بدن سازی هستیم. همه می دانند تمرینات بدنسازی پرفشار است و صبح و بعدازظهر با کادر فنی جدید در حال تمرین هستیم. همه بازیکنان پس از تمرینات پرفشاری که داریم، فقط می خوابند و استراحت می نمایند. ما می خواهیم بدن هایمان را برای موفقیت استقلال در لیگ برتر آماده کنیم.

بازیکن استقلال درباره بازیکنان جدیدی که به این تیم اضافه شدند، بیان نمود: به نظرم در فصل جابجایی خوب کار کردیم. ما یکسری جوان از پارسال داشتیم که باانگیزه کار می نمایند و امیدوارم در طول فصل به ما یاری نمایند. بازیکنان جدیدی هم که به ما اضافه شدند، با هم رفیق هستیم و امیدوارم همین رفاقت و یک دلی دست به دست هم بدهد و به خواسته طرفداران برسیم.

شجاعیان در ادامه راجع به کل کلی که با بازیکنان دیگر استقلال در هنگام تمرین دارد، شرح داد: به نظرم وقتی اسم باخت در فوتبال می آید، بد است. به خاطر همین در هر تمرینی که با باخت و برد همراه است، اگر بازنده شوم، عصبانی می شوم ولی باید خودم را کنترل کنم. باید خودم را کنترل کنم چون هر وقت می بازم، بقیه مورد ضرب و شتم قرار می گیرند (با خنده) و برای همین دوست دارم همواره برنده باشم.

او در پاسخ به این سوال که آیا استقلال در این فصل نتیجه دلخواه طرفداران استقلال را می گیرد، توضیح داد: به نظرم طرفداران استقلال حق دارند. ما چند سال است که آن طور که باید و شاید خوشحالشان نکردیم. سال جاری کوشش می کنیم که بتوانیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم و با تمام توان در لیگ برتر شرکت کنیم. همه می دانند که صندلی استقلال قهرمانی است و تمام کوششمان را می کنیم به چیزی که استقلال لایقش است برسیم. امیدوارم با تشویق هایشان تمام توانمان را در داخل زمین بگذاریم و باعث سربلندی شان بشویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شجاعیان: صندلی استقلال قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعیان: صندلی استقلال قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید