لیکنز: اولین بازی بود که 3 گل دریافت کردیم

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، شکست تراکتورسازی تبریز به سپیدرود رشت یکی از اتفاقات عجیب هفته بیست و پنجم لیگ برتر بود. شکستی که باعث شد تراکتور در رقابت با پرسپولیس که برای رسیدن به قهرمانی کوشش می نمایند، عقب بماند و البته اولین شکست جورج لینکز در تراکتور هم رقم بخورد. لینکز که از این شکست 3 بر یک ناراحت است، درباره بازی با سپیدرود می گوید: در ابتدا به تیم سپیدرود به خاطر پیروزی بزرگ و آنالیزی که داشت، تبریک می گویم. به خاطر شرایط جوی و چمن مصنوعی می دانستیم بازی خطرناکی برای ما باشد که این اتفاق هم افتاد. همان طور که می دانید اولین بازی که بود که از زمانی که آمدم 3 گل دریافت کردیم. بازی به بازی برای ما مهم است. فوتبال همین است یک گل هدیه حریف کردیم تا بخواهیم به بازی برگردیم یک هدیه دیگر به حریف دادیم و گل خوردیم. محسن فروزان چند سیو داشت اما مقابل سپیدرود روز بدی برای او بود. در این بازی هدایای زیادی به حریف دادیم اما در فوتبال نباید این اتفاق رخ دهد. کوشش این است بازی بعدی را که بسیار مهم است در تبریز با برد پشت سر بگذاریم.

لیکنز: اولین بازی بود که 3 گل دریافت کردیم

سرمربی تراکتورسازی درباره اینکه آیا از بازی سپیدرود سورپرایز شده، اینچنین پاسخ می دهد: سورپرایز خاصی نبود. سپیدرود همان عملکردی را ارائه کرد که ما می دانستیم و همان چیزی بود که انتظارش را داشتیم. روز قبل از بازی به بازیکنانم هم گفته بودم بازی سختی است و نباید به تیم حریف هدیه بدهیم. باید تمرکزمان روی تیم خودمان باشد. این را هم در نظر داشته باشید که ما چند فرصت خیلی خوب هم از دست دادیم، ولی الان این انتقاد را باید به تیم خودمان داشته باشیم و نباید اشتباهات را در تیم مان داشته باشیم و باید به سطح خیلی بالا برسیم. همان طور که می دانید من مسئولیت تیم تراکتورسازی را دارم و به سپیدرود کاری ندارم. ما در این بازی خودمان به سپیدرود امتیاز دادیم. وقتی در را باز کنید آنها وارد می شوند و استفاده می نمایند. به نظرم برخی وقت ها خوب است که این اتفاقات در زندگی آدم بیفتد و تجربه گردد.

جورج لیکنز در رابطه با آمار بازی و اینکه با توجه به آمار به نظر می رسد تیم تراکتورسازی غافلگیر شده، می گوید: من موافق این نیستم که ما غافلگیر شدیم. اینها فقط مسائل آماری است. دفاع ما در این بازی مانند این بود که درها را باز گذاشتیم و آنها هم استفاده کردند. این هفته اتفاقی که افتاد و آمار هم آن را می گوید این است که ما موقعیت های زیادی از دست دادیم. به نظرم ما باید انتقادهایی که به ما وارد است را از بهبود دهیم و روز به روز بهتر شویم. هیچ موقع آمار در بازی نمی تواند نتیجه را رقم بزند. من به تیم سپیدرود هم تبریک گفتم اما دیدید که گل ها چطور زده شد. وقتی در زندگی زمین می خوردید، مهم این است که بلند شوید. زندگی همواره لبخند زدن و اتفاقات خوب نیست. من از دو هفته پیش گفته بودم این بازی سخت است. این بازی های بزرگی است که باید از آن امتیاز کسب کنیم. همواره بازی با سپاهان و پرسپولیس بزرگ نیست و این بازی هایی است که ما باید از آن امتیاز کسب کنیم. همانطور که من از قبل گفته بودم.

لیکنز در خصوص اینکه با شکست مقابل سپیدرود شانس تراکتور برای قهرمانی کم شده، شرح می دهد: من هیچ وقت نگفتم که قرار است قهرمان شویم! این چیزی است که شما گفته اید. من هیچ وقت نگفته ام. چیزی که باید ببینید دور دست ها نیست. ما باید روبه رو را ببینیم، باید بازی هفته بعد را ببینیم، نه اینکه چند هفته بعد را. ما بازی به بازی پیش می رویم و این را بدانید که کاری که ما کردیم خیلی بزرگ بود. ما پنج امتیاز از سه تیم عقب بودیم و توانستیم در این چند هفته این عقب افتادگی را جبران کنیم. ما امروز نتوانستیم عملکرد خوبی در خط دفاع و حمله داشته باشیم و این درس بزرگی بود که ما از این بازی برای زندگی خودمان گرفتیم.

2

منبع: ایران ورزشی

به "لیکنز: اولین بازی بود که 3 گل دریافت کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیکنز: اولین بازی بود که 3 گل دریافت کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید