مجلس یازدهم اصلاحات منطقی و واقع گرایانه در بودجه سال 99 لحاظ کند

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، نماینده پیشین مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت:مجلس یازدهم باید با در نظر دریافت شرایط اقتصادی کشور و جهان، اصلاحات منطقی و واقع گرایانه را در بودجه سال 99 لحاظ کند.

مجلس یازدهم اصلاحات منطقی و واقع گرایانه در بودجه سال 99 لحاظ کند

صباح زنگنه در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری وبلاگ فلش و سلفی، در رابطه با اولویت های مجلس یازدهم اظهار کرد: مجلس یازدهم به محض تشکیل شدن باید هرچه سریع تر تکلیف کمیسیون ها و هیئت رئیسه مجلس را مشخص کند؛ زیرا در این شرایط نباید کشور را درگیر کارهای بروکراتیک اداری کرد و تا زمانی که تکلیف ساختار مجلس مشخص نشود هیچ مصوبه ای صورت نخواهد پذیرفت.

وی با بیان اینکه قیمت نفت فرایند کاهشی را طی کرده است، یادآور شد: مجلس یازدهم باید با در نظر دریافت شرایط اقتصادی کشور و جهان، اصلاحات منطقی و واقع گرایانه را در بودجه سال 99 لحاظ کنند تا لایحه بودجه انطباق بیشتری با شرایط حاکم داشته باشد.

کننده پیشین مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر مجلس یازدهم از فضای شعاری فاصله نگیرد و کنندگانش نگاه ملی نداشته باشند و نگاه محلی را به نگاه ملی ترجیح دهند، ممکن است به چرخ پنجم تبدیل شود؛ چرخ پنجم یعنی اینکه میان بود و نبود این مجلس دیگر فرقی نخواهد داشت.

زنگنه گفت: البته در مجلس یازدهم بیش از همه چیز باید عقلانیت و دوراندیشی حاکم باشد و نیز همکاری مؤثر با دولت و سایر دستگاه ها را در دستورکار قرار دهد تا جایگاه واقعی خودش را پیدا کند.

4079/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "مجلس یازدهم اصلاحات منطقی و واقع گرایانه در بودجه سال 99 لحاظ کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس یازدهم اصلاحات منطقی و واقع گرایانه در بودجه سال 99 لحاظ کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید