مهوش صبرکن: مشغول بازی در دخترم نرگس هستم

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، مهوش صبر کن بازیگر پیشکسوت و پرکار تلویزیون خود را یکی از علاقمندان پروپاقرص ژانر مستند معرفی کرد که حتما پس از اتمام کار در سریال جدیدش، به تماشای آثار جشنواره مستند خواهد نشست.

مهوش صبرکن: مشغول بازی در دخترم نرگس هستم

به گزارش گروه رسانه های وبلاگ فلش و سلفی، مهوش صبرکن بازیگر پیشکسوت که این شب ها سریال بوی باران را در شبکه یک و سریال آچمز در شبکه سه با نقش آفرینی او در حال پخش است، در گفت وگو با فارس گفت: من بسیار به دیدن و دنبال کردن فیلم های مستند علاقمندم و این فیلم ها را چه ایرانی باشند یا در کشورهای دیگر ساخته شده باشند بسیار دوست دارم و از دیدن آن ها لذت می برم.

وی در ادامه به مستند روستای لیقوان اشاره نمود و اضافه نمود: اتفاقا به تازگی مستندی از روستای لیقوان را دیدم که بسیار خوش ساخت بود و تصاویر زیبای طبیعت بکر آن حس خوبی را به من القا می کرد به گونه ای که تشویق شدم این منطقه از کشورم را از نزدیک ببینم.

این بانوی بازیگر درباره تاثیرگذاری فیلم مستند تاکید نمود: یک مستند خوب و خوش ساخت قطعا می تواند تاثیر به سزایی بر روی افراد جامعه داشته باشد مثلا با تماشای یک فیلم مستند از یک منطقه خاص می توان اطلاعات مفیدی از آداب و رسوم، معماری، نوع زندگی و بناهای تاریخی آن منطقه به دست آورد که این احتیاج افراد جامعه است و باید بیشتر به آن پرداخته گردد.

مستند سازان باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرند

وی خاطر نشان کرد: مستندسازان در کشور ما می بایست بیشتر حمایت شوند. علاوه بر سختی هایی که حین ساخت بر آن ها تحمیل می گردد مسائل مادی کار معمولا بردوش خودشان است و هر مستندسازی خودش تهیه نماینده یا سرمایه گذار کارش است که البته سختی زیادی بر یک مستند ساز تحمیل می گردد.

مهوش صبرکن که اکنون در ارومیه و درگیر ضبط سریال دخترم نرگس برای شبکه سه سیما است، ادامه داد: متاسفانه به دلیل درگیری کاری فرصت دنبال کردن فیلم های جشنواره مستند را حین اکران ندارم ولی این اتفاق را مثبت ارزیابی می کنم و امیدوارم به فیلم های مستند بهای بیشتری داده گردد.

بازیگری و ساخت مستند را دوست دارم

وی با ارجح دانستن مستندهای وطنی، گفت: بعد از فراغ از ضبط سریال حتما از دیدن مستندهای جشنواره غافل نخواهم شد و آنها را پیگیری می کنم ضمن اینکه مستندهای مملکت خودم را بیشتر دوست دارم.

این هنرمند توانمند در مورد بازیگری در مستند، شرح داد: بازیگری در مستند را دوست دارم و البته پیشنهادهایی هم داشته ام ولی فعلا فرصت این تجربه برایم پیش نیامده است. به هر حال بازیگری شغل من است ولی چون مستندها معمولا با حداقل بودجه ساخته می شوند در نتیجه نمی توانند به بازیگرانشان دستمزد قابل قبولی پرداخت نمایند.

صبرکن در انتها گفت: البته خود من هم به ساخت مستند علاقه دارم و این مستلزم صرف وقت و انرژی فراوانی است که هرکسی از عهده اش بر نمی آید.

جشنواره مستند سیما از 15 تیر با پخش مستندهای پذیرفته شده در بخش مسابقه کار خود را در شبکه مستند شروع نموده و پخش این آثار تا اواخر شهریور ماه ادامه خواهد داشت. مراسم اختتامیه جشنواره مستند در مهر ماه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مهوش صبرکن: مشغول بازی در دخترم نرگس هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهوش صبرکن: مشغول بازی در دخترم نرگس هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید