نخستین فضای کار مشترک در زمینه علوم و فناوری اطلاعات راه اندازی شد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، نخستین فضای کار مشترک(Co-working Space) در زمینه علوم و فناوری اطلاعات با مشارکت بخش خصوصی در ایرانداک راه اندازی شد.

نخستین فضای کار مشترک در زمینه علوم و فناوری اطلاعات راه اندازی شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ فلش و سلفی به نقل از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، نخستین فضای کار مشترک(Co-working Space) در زمینه علوم و فناوری اطلاعات با مشارکت بخش خصوصی در ایرانداک راه اندازی شد.

براساس این گزارش ، فضای کار مشترک، روشی برای کار کردن است که شامل یک فضای کار به اشتراک گذاشته شده، یک دفتر کار و فعالیت های مستقل است. در ایران فضاهای کار اشتراکی در کنار شتاب دهنده ها و اکوسیستم استارتاپی در حال توسعه هستند. این فضاها معمولاً برای رشد و توسعه استارتاپ ها شکل گرفته اند.

ایرانداک با تأمین جا برای فضای کار مشترک با مساحت نزدیک به 170 متر مربع و همکاری بخش خصوصی میزبان شرکت ها، تیم های استارتاپ و آزادکاران در زمینه علوم و فناوری اطلاعات است.

از اهداف راه اندازی این فضا می توان به شبکه سازی و جذب سرمایه برای شرکت ها و تیم های استارت آپ و آزادکاران فضای کار مشترک، تلاش برای جذب دانشجویان و دانش آموختگان پژوهشگاه در فضای کار مشترک، بازاریابی فضای کار مشترک، مدیریت فضای کار مشترک از راه پلتفرم (Platform) برخط مانند رزرو، پذیرش و استقرار شرکت ها و تیم های استارت آپ و آزادکاران، و امور اقتصادی، گسترش ارتباطات جهانی شرکت ها و تیم های استارت آپ و آزادکاران در چارچوب قوانین و مقررات کشور، برگزاری رویداد و آموزشگاه برای پر کردن شکاف میان دانشگاه ها و پژوهشگاه ها با صنعت و دولت، آسان سازی استفاده شرکت ها و تیم های استارت آپ و آزادکاران از امکانات و تسهیلات شبکه شرکت های همراه شرکت و یاری به تأمین پیش نیازهای حقوقی و اقتصادیاتی شرکت ها و تیم های استارت آپ و آزادکاران برای کار در فضای کار مشترک اشاره نمود.

قرارداد راه اندازی نخستین فضای کار مشترک(Co-working Space) در زمینه علوم و فناوری اطلاعات، بین پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) و شرکت نوآوری و کارآفرینی آرمانی شریف (سهامی خاص با برند تجاری پارادایس هاب)، به امضاء رسید.

./

منبع: خبرگزاری فارس

به "نخستین فضای کار مشترک در زمینه علوم و فناوری اطلاعات راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین فضای کار مشترک در زمینه علوم و فناوری اطلاعات راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید