پرسپولیس فقط 20 دقیقه خوب بود، فقر مهاجم کاملا مشهود است

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، بهزاد داداش زاده در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد باخت یک بر صفر پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان که منجر به حذف این تیم از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شد گفت: پرسپولیس تنها در 20 دقیقه پایانی نیمه اول توانست خوب بازی کند. در طول بازی، پاختاکور توانست خیلی خوب کنترل میدان را در اختیار داشته باشد تا تفکرات برانکو ایوانکوویچ نتیجه ندهد.

پرسپولیس فقط 20 دقیقه خوب بود، فقر مهاجم کاملا مشهود است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دلایل حذف زودهنگام نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان از این مسابقات توضیح داد: فشردگی بازی ها و عدم تمرکز این تیم در بازی های آسیایی از اصلی ترین دلایل عدم موفقیت پرسپولیس بود.

کارشناس فوتبال ایران اضافه کرد: تیم های آسیایی شناخت خوبی از پرسپولیس پیدا نموده بودند. متأسفانه آغاز پرسپولیس در بازی های این فصل قدرتمندانه نبود تا همین موضوع در ادامه مشکل ایجاد کند. پاختاکور ازبکستان نمونه ای از پیشرفت تیم های آسیایی است. باشگاه ها برای موفقیت در این بازی ها برنامه ریزی دارند اما این اتفاق به خوبی برای پرسپولیس نیفتاد.

وی با ابراز تأسف از موقعیت های زیادی که مهاجمان پرسپولیس از دست می دهند توضیح داد: فقر مهاجم مشهود است. این تیم احتیاج به یک مهاجم شش دانگ دارد. هنوز هم برایم سوال است چرا بازیکنی مثل گادوین منشا به راحتی می رود و ماریو بودیمیر که کیفیت چندانی ندارد وارد تیم می گردد.

داداش زاده در سرانجام اظهار داشت: حالا دیگر احتیاج است تا کادرفنی پرسپولیس ذهن بازیکنان را آماده بازی های سرانجامی لیگ برتر و حضور قدرتمند در جام حذفی نمایند تا تلخی حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان آسیا فراموش گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرسپولیس فقط 20 دقیقه خوب بود، فقر مهاجم کاملا مشهود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس فقط 20 دقیقه خوب بود، فقر مهاجم کاملا مشهود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید