9 تیم معروف عربستانی مجوز حرفه ای نگرفتند

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، کمیته صدور مجوز حرفه ای فوتبال عربستان تصمیم قاطع خود در مورد عدم صدور مجوز 9 باشگاه را قطعی دانسته و درخواست بازنگری و تجدید نظر در این خصوص را نمی پذیرد.

9 تیم معروف عربستانی مجوز حرفه ای نگرفتند

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ فلش و سلفی، به نوشته روزنامه الریاضیه عربستان، باشگاه هایی که در این کشور پیروز به دریافت مجوز حرفه ای نشدند در پی مراجعه به کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای و تکمیل مدارک ارائه شده هستند اما رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فوتبال عربستان گفت چنین امکانی وجود ندارد و تصمیم این کمیته قطعی است.

باشگاه های الاتحاد، النصر، الاهلی، الرائد، الباطن، ابها، القادسیه، الوحده و العین عربستان پیروز به دریافت مجوز حرفه ای نشدند.

محمد السلیم رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فوتبال عربستان در این خصوص گفت: باشگاه هایی که نتوانستند مدارک را کامل نمایند قادر به ارائه درخواست بازنگری یا تکمیل و اصلاح مدارک نیستند. سامانه از نظر ما به کلی بسته شده و امکان اضافه کردن یا تغییر دادن هیچ مدرکی در این سیستم وجود ندارد. استیناف زمانی انجام می گردد که اشتباهی انجام شده و مدرکی به صورت نادرست یا بر مبنای ارزیابی غلط ثبت شده باشد اما چنین چیزی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: فعالیت کمیته های صدور مجوز حرفه ای در کشورهای آسیایی به دقت از جانب AFC پیگیری می گردد و اگر باشگاهی به هرکدام از دلایل چهارگانه اقتصادی، زیرساخت ها، قانونی و اداری نتوانسته باشد مدارک خودش را تکمیل کند امکان اضافه کردن مدارک تازه نیست و در این خصوص هم هیچ استثنایی برای ما وجود ندارد. بر این اساس تنها 7 باشگاه الهلال، الفیصلی، الشباب، التعاون، الاتفاق، الفتح و ضمک توانسته اند مجوز حرفه ای را دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "9 تیم معروف عربستانی مجوز حرفه ای نگرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 تیم معروف عربستانی مجوز حرفه ای نگرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید