بسکتبال

تمرینات تیم ملی بسکتبال کشورمان شروع می گردد

تهران (پانا) - تمرینات تیم ملی بسکتبال کشورمان با حضور بازیکنان و کادر فنی که نتیجه تست PCR آن ها منفی شده است، شروع خواهد شد.

31 فروردین 1401

18 اردونشین تیم ملی بسکتبال معرفی شدند

به گزارش خبرنگاران، مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال به منظور برپایی اردوی آماده سازی این تیم برای حضور در پنجره سوم رقابت های انتخابی کاپ آسیا، 18 بازیکن را به حضور در تمرینات فرا خواند.

8 خرداد 1400

(ویدئو) ضرب و شتم داور مسابقه بسکتبال دختران

داور مسابقه بسکتبال دختران در باشگاه ورزشی پیسرس اتلتیک سنتر، در شهر وستفیلد ایالت ایندیانا در آمریکا، پس از دریافت یک خطای فنی برای یکی از تیم های مسابقه مورد هجوم و ضرب و شتم تماشاگران قرار گرفت.

27 اردیبهشت 1400

لیگ برتر بسکتبال بانوان، گروه بهمن و مهرام فینالیست شدند

تیم های گروه بهمن و مهرام فینالیست رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان لقب گرفتند.

27 فروردین 1400

قرارداد چند بسکتبالیست تیم بانوان نفت آبادان تمدید شد ، جذب 4 بازیکن جدید

خبرنگاران/خوزستان هفت بازیکن تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر کشور قرارداد خود را تمدید کردند و چهار بازیکن جدید نیز به این تیم پیوستند.

30 مهر 1399

15 هزار تست کرونا برای شروع NBA

لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا برای شروع مجدد به 15 هزار تست کرونا نیاز دارد.

9 تیر 1399

سرجان: مشهد پتانسیل خوبی در بسکتبال دارد، امیدوارم در بازی اول پیروز شویم

خبرنگاران/خراسان رضویسرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا گفت: تیم به آمادی خوبی رسیده و امیدوارم در بازی اول پیروز میدان باشیم.

28 آذر 1398

چهل و نهمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

چهل و نهمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با حضور اعضا و روسای فدراسیون های تنیس روی میز و فدراسیون شنا در محل کمیته ملی المپیک برگزار گشت.

16 آذر 1398

معرفی بهترین هتل های کوهستانی در دنیا

بهترین هتل های کوهستانی دنیابه دنبال بهترین هتل های کوهستانی در دنیا هستید تا زمانی را در میان آن ها به استراحت و تنفس هوای تازه بپردازید؟ می خواهید که پس از سال ها به منطقه ای دورافتاده یا خیلی کم جمعیت سفر کنید و در خلوت خود آسوده مطالعه کنید؟ یا اینکه...

14 شهریور 1398

نامزدهای بهترین های لیگ NBA اعلام شدند، غیبت جیمز بعد از 11 سال

نامزدهای دریافت جوایز فردی لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا در فصل جاری معین شدند.

1 مرداد 1398

سامری: دست کادر فنی برای تعویض واقعاً خالی بود، بازیکن مصدوم ما به یک هفته استراحت مطلق احتیاج دارد

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: بازیکنان ما کوشش زیادی کردند تا از این بازی نتیجه بگیرند ولی دست کادر فنی برای تعویض واقعاً خالی بود .

19 خرداد 1398

احمدی: منظورم از انتشار پست، توجه بیشتر بود

ملی پوش روئینگ سوار کشورمان گفت: من مخالف جایزه دریافت فوتبالیست ها نیستم و منظورم از پستی که منتشر کردم این است که به ما نیز باید توجه گردد.

17 خرداد 1398

داورزنی: عملکرد فدراسیون ها در بازی های آسیایی تحلیل و با مسبب حذف زهرا نعمتی برخورد می گردد، تاج جانبازی دارد اما درصدش را نمی دانم

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزیر ورزش با اعلام اینکه معدل عملکرد کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی 2018 قابل قبول بوده است, گفت: عملکرد فدراسیون ها تحلیل و با بخش هایی که انتظارات را برآورده نکرده اند، برخورد می گردد.

12 آذر 1397