اخبار مجلس

توضیحات وزارت بهداشت درباره جزئیات اجرای مصوبه افزایش حقوق دستیاران

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با اشاره به توضیحاتی درخصوص افزایش حقوق دستیاران، گفت چنانکه این مصوبه تا خاتمه ماه اجرایی نشود، معوقات به آنها پرداخت خواهد شد.

17 دی 1400

21 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانک توسعه تعاون به تعاونی ها و فعالین مالی

معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص 21 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانک توسعه تعاون به تعاونی ها و فعالین مالی اطلاع داد.

28 مرداد 1400

شفاف سازی درباره بیمه راهنمایان گردشگری کشور

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، شفاف سازی درباره بیمه راهنمایان گردشگری کشور صورت گرفت.

28 تیر 1400

96 فوتی جدید کرونا در کشور ، شناسایی10330 بیمار در شبانه روز گذشته خبرنگاران

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی 10330 بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در کشور، گفت: همچنین متاسفانه در 24 ساعت گذشته 96 تن از هموطنان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادیم.

4 اردیبهشت 1400

رسیدگی به لایحه بودجه 1400 در دستور کار مجلس

جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف شروع شد.

12 اسفند 1399

کنگره آمریکا تایید ریاست جمهوری بایدن را از سر گرفت

مجالس سنا و نمایندگان آمریکا از ساعت 8 شب به وقت شرق آمریکا جلسه ثبت نتایج انتخابات سوم نوامبر آمریکا را که با پیروزی بایدن همراه بود، از سر گرفتند. این نشست با حمله طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره نیمه تمام مانده بود.

24 بهمن 1399

اوضاع انسانی یمن دردناک است، جامعه جهانی چشمانش را بسته است

به گزارش خبرنگاران، حسن ایرلو سفیر ایران در صنعا امروز یکشنبه 15 نوامبر 2020 با محمد حسین العیدروس رئیس مجلس یمن و شماری از اعضای این مجلس دیدار و گفتگو کرد.

26 آذر 1399

شورای شهر تهران دو هفته تعطیل شد

رئیس شورای شهر تهران از تعطیلی دو هفته ای شورای شهر به دلیل شرایط کرونا خبر داد.

17 آذر 1399

نصب دوربین های کنترل معاینه فنی و برخورد جدی با وسایل نقلیه دودزا

معاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران با اشاره به شروع سرما و تشدید آلودگی هوا گفت: نصب دوربین های کنترل معاینه فنی در 36 نقطه از جاده های ورودی به شهر تهران طی یک ماه و برخورد جدی با خودروها، موتورسیکلت ها و خودروهای سنگین دودزا در دستور کار واقع...

27 آبان 1399

راستینه: صدور مجوز فراوری محتوای شبکه خانگی توسط وزارت ارشاد خلاف قانون است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه بیان می نمایند که اگر متصدی امر صدا و سیما گردد مخاطب ریزش خواهد نمود، گفت: این حرف کاملا غلط است زیرا سریال هایی در تلویزیون پخش شده بود که بالاترین حد نصاب بیننده را داشته است.

8 آبان 1399

نماینده مجلس در تبادل نظر با خبرنگاران: خسارت قرارداد ویلموتس را افراد خاطی باید بدهند

رئیس پیشین دادگاه های انقلاب استان تهران و نماینده بم درمجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به جریمه معین شده برای ایران در قرار داد فوتبال و آقای ویلموس اگر تجدید نظر خواهی در مجامع بین المللی و دادگاههای مربوطه صورت گیرد مطمئنا وکلا با توجه به رقم جریمه...

4 آبان 1399

حضور رئیس مجلس در بهبهان استان خوزستان

رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در ادامه سفر خود به خوزستان برای بازدید و نظارت میدانی به بهبهان رفت.

25 مهر 1399

اعمال نظرات وزارت ورزش در لایحه پایانی دفاع از پرونده جودو

به گزارش خبرنگاران، 26 شهریورماه زمان مقرر دادگاه عالی ورزش (CAS) برای تشکیل جلسه و رسیدگی به پرونده جودو ایران است که فعلاً مهر محرومیت تعلیقی روی آن زده شده است.

4 شهریور 1399

بیانیه جامعه اسلامی مهندسین بمناسبت تشکیل مجلس یازدهم

جامعه اسلامی مهندسین در پی تشکیل مجلس یازدهم بیانیه ای صادر و در آن تاکید کرد که شایسته است کنندگان با پرهیز از مسائل حاشیه ای و با در نظر دریافت منافع کلان ملی، با همکاری سایر قوا برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب تلاش کنند. ...

16 مرداد 1399

لوکاشنکو دولت بلاروس را برکنار کرد

الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهوری بلاروس که به واسطه بی اهمیت خواندن کرونا و جدی نگرفتن این ویروس در کشورش شهرتی دو چندان در دنیا پیدا نموده است در اقدام جدید خود دولت این کشور را برکنار کرد.

13 مرداد 1399

حقیقت اظهارات تاج درباره ویلموتس چیست؟

مهدی تاج، رییس پیشین فدراسیون فوتبال روز گذشته در گفت وگویی که بعد از مدت ها از او منتشر شد به ادعا های اخیر مارک ویلموتس، سرمربی پیشین تیم ملی واکنش نشان داد.

3 مرداد 1399

لاریجانی، روحانیِ اصلاح طلبان می شود؟

اصلاح طلبان در شرایطی به سر می برند که از یک سو مجلس را به طور کامل از دست داده اند و در بهترین حالت به تعداد اندک اصلاح طلبان غیرسرشناس و مستقلین چشم دوخته اند و از سوی دیگر با توجه به نبود راهبرد تعیین انتخاباتی بسیار سخت به نظر می رسد که بتوانند در انتخابات...

3 مرداد 1399

لاریجانی: در حکومت نمی توان یک بام و دو هوا بود

رئیس مجلس درباره شفافیت آرا و دلیل تصویب نشدن طرح مربوط به آن در مجلس توضیحاتی ارائه کرد.

3 مرداد 1399

مجلس یازدهم اصلاحات منطقی و واقع گرایانه در بودجه سال 99 لحاظ کند

نماینده پیشین مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت:مجلس یازدهم باید با در نظر دریافت شرایط اقتصادی کشور و جهان، اصلاحات منطقی و واقع گرایانه را در بودجه سال 99 لحاظ کند.

9 تیر 1399

کرونا حداقل 3 میلیون نفر را در قلب تپنده اقتصاد اروپا بیکار می سازد

شیوع ویروس کرونا در دنیا نه تنها بحرانی در حوزه سلامت محسوب می گردد، بلکه احتمال می رود تبعات سنگینی برای اقتصاد دنیا داشته باشد.

20 اردیبهشت 1399
تعداد: (31)