آنجلینا جولی سکوتش را شکست: طلاق برایم سخت بود

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، آنجلینا جولی در مصاحبه ای که در کامبوج انجام داد از سختی هایی که پشت سر گذاشت حرف زد.

آنجلینا جولی سکوتش را شکست: طلاق برایم سخت بود

مهر/ آنجلینا و برد پیت سال 2004 زندگی مشترک خود را آغاز و سال 2014 آن را رسمی کردند. جولی در این باره گفت: خیلی سخت بود. بسیاری از مردم خودشان هم در این موقعیت قرار گرفته اند. همه خانواده من در موقعیت سختی قرار گرفتند. تمرکز من بچه هایم هستند، بچه های ما.

وی اضافه کرد: ما برای همواره یک خانواده باقی می مانیم همان چیزی که من همین حالا برایش کوشش می کنم. من کوشش می کنم تا راهی را پیدا کنم که مطمئن بشوم به نوعی ما را قوی تر و نزدیک تر می نماید.

جولی اخیرا یادداشتی برای نیویورک تایمز نوشت که در آن به رییس جمهوری آمریکا پاسخ داد و از ممانعت ورود مهاجران ترامپ انتقاد کرد و از اوخواست تا به نوعی تصمیم گیری کند که موجب ایجاد ترس نشود. او در این تبادل نظر تمایلی به صحبت مجدد درباره ترامپ نشان نداد اما گفت: مردم عظیم تر از هر رییس جمهوری هستند. به کشورم ایمان دارم و هر چه در آن هست برای من ارزش هایی عزیز است.

وی اضافه کرد: فکر می کنم بسیاری از این چیزهایی که می شنویم که در ما ایجاد نفرت می نماید و در جهت جدا کردن مردم از همدیگر و قضاوت بر مبنای نژاد مردم است، اصلا آمریکایی نیست. در این زمان از این که می بینم مردم سراسر دنیا درباره برابری های مدنی و حقوق خود حرف می زنند شگفت زده هستم. در آمریکا هم می شنویم که مردم می گویند این حرف ها ضد آمریکا و ضد قانون اساسی است که من هم همینطور فکر می کنم.

مجله اینترنتی وبلاگ فلش و سلفی

منبع: setare.com

به "آنجلینا جولی سکوتش را شکست: طلاق برایم سخت بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنجلینا جولی سکوتش را شکست: طلاق برایم سخت بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید