اتمام نگارش داستان زندگی نخستین معصوم برای نوجوانان

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، خبرنگاران : سوسن طاقدیس اولین کتاب از مجموعه داستان مذهبی زندگی معصومین(ع) را با عنوان پیامبر بی خاتمه به دفتر ادبیات کودک و نوجوان تحویل داده و به زودی برای چاپ به انتشارات سوره مهر سپرده می شود.

اتمام نگارش داستان زندگی نخستین معصوم برای نوجوانان

به گزارش خبرنگار فرهنگی وبلاگ فلش و سلفی ، سوسن طاقدیس داستان نویس درباره این مجموعه داستانی گفت: مدتی است کار پژوهش و نگارش این مجموعه را آغاز کرده ام که تا به امروز یکی از کتاب های آن یعنی زندگی پیامبر (ص) به اتمام رسیده و آن را به دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری تحویل داده ام.

طاقدیس با بیان اینکه هم اکنون مشغول تحقیق برای نوشتن آثار بعدی این مجموعه هستم، گفت: یکی از مسائل من در نوشتن این مجموعه آن است که تا به امروز کارهای زیادی با این موضوع اجرا شده است و اگر قرار باشد آثار متفاوتی بنویسم باید تلاش و تحقیق گسترده ای انجام دهم.

وی اضافه نمود: در این راه باید نکاتی را درباره زندگی معصومین (ع) مورد توجه قرار دهم که دیگران به آنها توجه نکرده یا کمتر مورد توجه قرار داده اند.

این نویسنده با اشاره به اینکه آثار این مجموعه هم می تواند مورد استفاده گروه خردسال باشد و هم نوجوانان از آن بهره خواهند برد، تاکید کرد: این کتاب ها با یک زندگینامه مستند از پیشوایان معصوم (ع) آغاز می شود و خط به خط شناخت کلی به مخاطب می دهد.

طاقدیس در بخش دیگری از سخنانش فعالیت های اخیر دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری را پیشرو و خلاقانه خواند و شرح داد: خود این پیشرفت اهمیت دارد نه کندی یا تندی آن؛ خوشبختانه حرکت های جدیدی اتفاق افتاده که با خلاقیت و تازگی همراه است.

وی در سرانجام مسئولان دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری را صاحب نظر و بینش خواند و گفت: امیدوارم با حضور دوستان خوشفکری که در این دفتر فعالیت می کنند، حوزه هنری بتواند به مرکزی فعال و خلاق در زمینه انتشار آثار ادبی کودک و نوجوان تبدیل شود.

منبع: تسنیم

به "اتمام نگارش داستان زندگی نخستین معصوم برای نوجوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام نگارش داستان زندگی نخستین معصوم برای نوجوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید