نخستین حضور فلوشیپ استانبول و طرح تدا در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به همت بخش بین الملل نمایشگاه، شاهد حضور هیئت مدیره فلوشیپ استانبول و نیز مدیران فرهنگی طرح تدا در تالار گفت وگوی رویدادهای آنلاین خواهیم بود.

نخستین حضور فلوشیپ استانبول و طرح تدا در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

در این راستا فرصتی مغتنم در اختیار ناشران و نویسندگان ایرانی قرار می گیرد تا از چگونگی بهره گیری از حمایت های متنوع یکی از بزرگترین گردهمایی های ناشران، آژانس های ادبی و فعالان حوزه صنعت، نشر تحت عنوان فلوشیپ استانبول و نیز طرح تدا استفاده کنند و از بسته های طلایی، نقره ای و برنز تعبیه شده در فلوشیپ و نیز گرنت مربوط به طرح تدا با خبر شده و از آن بهره بگیرند.

یادآور می شود ششمین دوره فلوشیپ استانبول به همت اتحادیه چاپ و نشر ترکیه و با همکاری وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه 19 الی 21 اسفند 1399 برگزار خواهد شد و در آن ناشران و آژانس های ادبی کشورها به منظور عقد قرارداد و فروش حق تالیف آثار به گفت وگو می پردازند.

همچنین در روز شنبه چهارم بهمن ماه از ساعت 13:30 تا 15:30 نشست معرفی ظرفیت های فلوشیپ استانبول به صنعت نشر ایران در بستر اسکای روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/tibf2021/istanbul و وبینار معرفی طرح گرنت ایران، تدا ترکیه و طرح گرنت صربستان از ساعت 16:30 الی 18:30 در نشانیhttps://www.skyroom.online/ch/tibf2021/grant برگزار خواهد شد.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن آغاز و تا ششم بهمن ماه در سامانه tehranbookfair.ir ادامه خواهد داشت.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "نخستین حضور فلوشیپ استانبول و طرح تدا در نمایشگاه مجازی کتاب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین حضور فلوشیپ استانبول و طرح تدا در نمایشگاه مجازی کتاب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید