ارنستو والورده: رئال مادرید هنوز از کورس قهرمانی خارج نشده است، این بازی به اندازه ال کلاسیکو اهمیت دارد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، ارنستو والورده، پیروزی در لالیگا را سخت می داند.

ارنستو والورده: رئال مادرید هنوز از کورس قهرمانی خارج نشده است، این بازی به اندازه ال کلاسیکو اهمیت دارد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی آبی و اناری های کاتالونیا مقابل رایووایکانو در هفته پیش روی رقابت های لالیگا از دشواری بازی در سطح اول فوتبال اسپانیا سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این باره گفت: بردن در لالیگا کار دشواری است. وقتی به هفته های پایانی فصل می رسیم، کار حتی دشوارتر هم می گردد. تیم ها باید به اهدافشان برسند و تنش ها بیشتر می گردد. رایو وایکانو در شرایط سختی قرار گرفته است.در این مقطع از فصل تیم های قعر جدولی دست به کارهای بزرگی می زنند و شگفتی خلق می نمایند. 3 امتیاز بازی فردا درست به اندازه ال کلاسیکو اهمیت دارد. احتمالا تغییراتی در ترکیب تیم اعمال می کنم. یک هفته استراحت کردیم و حاشیه امنیت خوبی هم داریم. وقتی 3 روز یک بار بازی می کنید، مشخصا باید کاملا مراقب فرم بدنی بازیکنان باشید.

او در این باره ادامه داد: قرار نیست چون چهارشنبه بازی داریم، بازی فردا را جدی نگیریم.باید 3 امتیاز بازی اهمیت زیادی دارد. در هر بازی، شرایط فرق می نماید. فصل پیش اتفاقی افتاد و خیلی چیزها درباره اش نوشته شد. مادرید؟ آن ها را هم از کورس خارج شده نمی بینم؛ هم به خاطر احترام هم به خاطر اینکه علم ریاضی این را می گوید. وقتی تیم می برد، کادر فنی و هیات مدیره بهترین هستند و وقتی می بازد، همه در قعر هستند. هنوز 36 امتیاز دیگر باقی است و فاصله ما 12 امتیاز شده. بقیه هر حرفی بزنند، برای من اهمیتی ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ارنستو والورده: رئال مادرید هنوز از کورس قهرمانی خارج نشده است، این بازی به اندازه ال کلاسیکو اهمیت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارنستو والورده: رئال مادرید هنوز از کورس قهرمانی خارج نشده است، این بازی به اندازه ال کلاسیکو اهمیت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید