اصفهانیان: آن پنالتی که فغانی اظهار داشت، درست بود

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، ابتدا بازیکن سپاهان(کی روش) با دست بازیکن پرسپولیس(مصلح) را هل می دهد و در ادامه مهاجم پرسپولیس(منشا) نیز به همین صورت بازیکن شماره 44 سپاهان (شفیعی) را هل می دهد .

اصفهانیان: آن پنالتی که فغانی اظهار داشت، درست بود

فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران درباره داوری سپاهان- پرسپولیس گفت: ناظر بازی گزارش خود را به ما ارائه داد. با توجه به حساسیت بازی و جو حاکم بر ورزشگاه، سعی شد از بهترین تیم داوری در این مسابقه استفاده گردد. تیم داوری از نظر مدیریت در بازی، کنترل بازی و تنبیهات انضباطی به خوبی عمل نموده و توانست مسابقه را کنترل نمایند.

وی گفت:طبق گزارش ناظر بازی، در دقیقه 87 داور به درستی خطای هند پنالتی سپاهان را بیان کرد چون دست بازیکن کاملا در حالت غیر طبیعی بود و باعث انحراف توپ شد. البته در این صحنه که حدود یک تا دو ثانیه طول کشید، حدود 18 بازیکن از دو تیم داخل محوطه جریمه جدال های فیزیکی داشتند که در این برخوردها، تماس بدنی نیز وجود داشت.اگر فیلم بازی بازبینی گردد ابتدا بازیکن سپاهان(کی روش) با دست بازیکن پرسپولیس(مصلح) را هل می دهد و در ادامه مهاجم پرسپولیس(منشا)نیز به همین صورت بازیکن شماره 44 سپاهان(شفیعی) را هل می دهد که داور عکس العملی به هیچ کدام از بازیکنان نشان نمی دهد و به درستی خطای هند مدافع سپاهان (شماره 88) را به سود تیم پرسپولیس، پنالتی اعلام می نماید.

رئیس کمیته داوران در سرانجام گفت:با توجه به گزارش ناظر داوری در دقیقه 1+90 نیز بازیکن 88 سپاهان به همراه بازیکن شماره 8 پرسپولیس در نزدیکی داور اقدام به توهین به یکدیگر می نمایند که داور بازی هر دو بازیکن را از زمین مسابقه اخراج می نماید ضمنا پس از بازبینی فیلم مسابقه توسط کمیته بررسی، نتیجه نهایی به وسیله سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

3-220

منبع: ایران ورزشی

به "اصفهانیان: آن پنالتی که فغانی اظهار داشت، درست بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهانیان: آن پنالتی که فغانی اظهار داشت، درست بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید