اوبامیانگ: برای اینکه مهاجم سطح بالایی باشید، احتیاج به کسب جام های قهرمانی ندارید

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، مهاجم گابنی توپچی های لندن می گوید که برای اینکه بایکنی مهاجم سطح بالایی باشد؛ احتیاج به کسب جام های قهرمانی ندارد.

اوبامیانگ: برای اینکه مهاجم سطح بالایی باشید، احتیاج به کسب جام های قهرمانی ندارید

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، پی یر امریک اوبامیانگ که از او به عنوان یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر دنیا یاد می گردد، دوران حرفه ای اش با جام های قهرمانی قابل توجهی همراه نبوده است. او تنها یک بار با سن اتین فاتح جام اتحادیه فرانسه شده و با بوروسیا دورتموند هم یک بار قهرمانی در جام حذفی آلمان و دو بار قهرمانی در سوپرجام آلمان را تجربه نموده، این در حالی است که هنوز با آرسنال جامی را کسب ننموده است.

این مهاجم 30 ساله در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس در واکنش به شایعات مطرح شده مبنی بر اینکه به دلیل ناتوانی آرسنال در کسب جام او را برای تمدید قرارداد بی میل نموده است، گفت: من یک مهاجم هستم به همین خاطر از خودم دفاع خواهم کرد و باید بگویم برای اینکه مهاجم سطح بالایی باشید، احتیاج به کسب جام های قهرمانی ندارید. کسب قهرمانی به شما یاری خواهد نمود اما ما تا به امروز بازیکنان عظیم زیادی را دیده ایم که قهرمانی را تجربه ننموده اند اما به خاطر کیفیت بازی شان به آنها احترام می گذاریم. شما احتیاجی به کسب عناوین قهرمانی ندارید، اما اگر این اتفاق بیفتد، چه بهتر.

اوبامیانگ در پاسخ به این پرسش که آیا آرسنال نسبت به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار است؟، گفت: به نظرم این کار شدنی است. هر چیزی امکان پذیر است. فصل گذشته ما 10 امتیاز با تیم چهار جدول اختلاف داشتیم اما بازگشت خوبی در ادامه داشتیم و در نهایت در آستانه کسب سهمیه بودیم، اما به نظرم این فصل می توانیم این کار را انجام دهیم. با توجه به بازی هایی که در پیش داریم و با توجه به بازی هایی که رقبای مان دارند، به نظرم هر چیزی امکان پذیر است.

وی اضافه نمود: ما باید روی کارمان خودمان تمرکز کنیم و تیم عالی کار می نماید. ما باید در بعضی موارد پیشرفت کنیم اما اطمینان دارم که حالا تحت فشار بیشتری هستیم، چون تنها راه حضورمان در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان، کسب سهمیه به وسیله لیگ برتر است. به همین دلیل باید روی کارمان تمرکز کنیم و سعی کنیم به هدف مان برسیم.

اوبامیانگ که فصل گذشته با به ثمر رساندن 22 گل، به طور مشترک با سادیو مانه و محمد صلاح عنوان بهترین گلزن لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرد، قرارداد فعلی اش با آرسنال در انتها ماه ژوئن 2021 به اتمام خواهد رسید.

این مهاجم گابنی که شایعاتی در مورد احتمال پیوستن به بارسلونا و رئال مادرید مطرح است، در فصل جاری هم در 30 بازی از رقابت های مختلف 20 گل برای توپچی های لندن به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اوبامیانگ: برای اینکه مهاجم سطح بالایی باشید، احتیاج به کسب جام های قهرمانی ندارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوبامیانگ: برای اینکه مهاجم سطح بالایی باشید، احتیاج به کسب جام های قهرمانی ندارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید