اینترنت رایگان دانش آموزان برای دسترسی به آموزش های مجازی

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، وزیر آموزش وپرورش از پیش بینی اینترنت رایگان برای دانش آموزان و طراحی نرم افزاری برای معلمان با هدف دسترسی آسان به آموزش ها اطلاع داد.

اینترنت رایگان دانش آموزان برای دسترسی به آموزش های مجازی

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ فلش و سلفی، محسن حاجی میرزایی بااشاره به شرایط کنونی درخصوص شرایط آموزشی کشور اظهار کرد: جامعه ما مانند بسیاری از کشورهای جهان با مسائل ناشی از وجود یک ویروس مزاحم و مهاجم روبه رو است لذا این موضوع جریان زندگی، سلامت، کسب و کار، آموزش و اقتصاد را تحت تأثیر قرار داده و متاسفانه همه این بخش ها را دچار آسیب و اخلال نموده است.

وی توضیح داد: در شرایط فعلی مهمترین مسئولیت جامعه کاهش آثار این بیماری است و باید برای محافظت از سلامت مردم بیش از پیش کوشش کنیم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: امروز کادر پزشکی و پرستاری در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و کوشش می نمایند با آگاهی بخشی های لازم، از جان مردم در برابر این ویروس محافظت نمایند لذا برای بهبودی افراد بیمار، تمام کوشش خود را به کار می گیرند.

وی اضافه نمود: البته در این راستا عده ای هم که وظیفه تأمین مایحتاج مردم را دارند کوشش می نمایند خللی در این امر پیش نیاید.

حاجی میرزایی گفت: یکی از حوزه هایی که با ورود این ویروس به کشور دچار آسیب شده، بحث آموزش است، لذا خانواده عظیم آموزش و پرورش تمام کوشش خود را در جهت به حداقل رساندن این آسیب ها انجام می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اینترنت رایگان دانش آموزان برای دسترسی به آموزش های مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینترنت رایگان دانش آموزان برای دسترسی به آموزش های مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید