برپایی نمایشگاه تولیدات کشاورزی و صنایع دستی زنان روستایی دزفول

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با اشاره به برگزاری نمایشگاه معرفی توانمندی ها و تولیدات محصولات کشاورزی و صنایع دستی زنان روستایی دزفول گفت: این نمایشگاه ها به شناسایی ظرفیت ها و توانایی بانوان به ویژه در روستاهایی استان یاری شایانی می نماید.

برپایی نمایشگاه تولیدات کشاورزی و صنایع دستی زنان روستایی دزفول

زینب پارسافخر در گفت و گو با وبلاگ فلش و سلفی با اشاره به برگزاری نمایشگاه معرفی توانمندی ها و تولیدات محصولات کشاورزی و صنایع دستی زنان روستایی دزفول اظهار کرد: این نمایشگاه از روز گذشته با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در محل مصلی شهرستان دزفول شروع به کار نموده است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه از سوی فرمانداری دزفول و با مشارکت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان و بعلاوه اداره کل امور روستایی استانداری خوزستان برگزار شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با اشاره به هدف برگزاری این نمایشگاه گفت: هدف، شناسایی و معرفی پتانسیل ها و ظرفیت هایی است که در مشاغل خانگی و صنایع دستی وجود دارد و می تواند به توسعه بحث گردشگری یاری کند.

پارسافخر عنوان نمود: این نمایشگاه ها بعلاوه به شناسایی ظرفیت ها و توانایی بانوان به ویژه در روستاهای استان یاری شایانی می نماید.

وی ادامه داد: با اختصاص و پیگیری برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و بعلاوه برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه برندسازی، بانوان را برای فعالیت در این بخش ها تشویق خواهیم کرد تا شرایط برای فروش محصولات چنین افرادی مهیا گردد.

پارسافخر عنوان نمود: در این نمایشگاه در بیش از 20 غرفه ، توانایی و دستاوردهای بانوان عرضه شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برپایی نمایشگاه تولیدات کشاورزی و صنایع دستی زنان روستایی دزفول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی نمایشگاه تولیدات کشاورزی و صنایع دستی زنان روستایی دزفول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید