همایشها و نمایشگاه ها

شرکت های خلاق با دریافت 48 خدمت به بازار های تخصصی وارد می شوند

شرکت های خلاق در راستا توسعه دانش، فعالیت ها و محصولات خود، با مجموعه ای از حمایت های مادی، معنوی و پشتیبانی برای ورود حرفه ای تر به بازار ورزیده می شوند.

9 اردیبهشت 1401

برگزاری نمایشگاه گردشگری تهران با رویکرد تخصصی

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران با رویکردی موضوع محور اطلاع داد.

29 فروردین 1401

به هیجان انگیزترین شهرهای جهان قدم بگذارید

با سفر به این شهرها غرق در تماشا شوید شهرهای بزرگ؛ دنیای امروز ما را تشکیل داده اند، شهرهایی که از طریق موسیقی، سبک های غذایی، هنر، مد، رسانه ها و فناوری؛ متجلی شده و چشم اندازی هیجان انگیز از خود نشان می دهند. این کلان شهرهای بزرگ و شلوغ دارای جنبه های...

25 فروردین 1401

چگونه باکو به یک مقصد گردشگری هنری تبدیل شد؟

هنر همواره می تواند راهی برای مفید نشان دادن شهرها باشد. چگونه هنرهای همگانی در باکو به وسیله دولت حمایت شد و باکو به یک مکان گردشگری تبدیل شد؟

13 اسفند 1400

برپایی نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در کرمانشاه

نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و ماشینی از فردا دو شنبه (27 دی) در کرمانشاه شروع به کار می نماید.

10 اسفند 1400

حضور وزیر کشور در نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی

خبرگزاری خبرنگاران- احمد وحیدی وزیر کشور در نمایشگاه بزرگ توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی حضور یافت.

20 بهمن 1400

ساخت محیط نسخه تازه جنگ ستارگان در ماه آوریل شروع می گردد

ووکی ها (هواداران Wookiee در فیلم جنگ ستارگان) پیگیر اخبار حوزه نسخه نو از این فیلم هستند و حالا اخبار جالب توجهی در این خصوص منتشر شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، گفته می گردد که ساخت و ساز محیط فیلم جنگ ستارگان از ماه آوریل شروع خواهد شد.

13 بهمن 1400

برپایی نمایشگاه تولیدات کشاورزی و صنایع دستی زنان روستایی دزفول

خبرنگاران/خوزستان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با اشاره به برگزاری نمایشگاه معرفی توانمندی ها و تولیدات محصولات کشاورزی و صنایع دستی زنان روستایی دزفول گفت: این نمایشگاه ها به شناسایی ظرفیت ها و توانایی بانوان به ویژه در روستاهایی...

30 دی 1400

استقراض از مردم در بازار بدهی بود، نه سهام

به گزارش خبرنگاران، وزارت امور مالی و دارایی در اطلاعیه ای، پیرامون مصاحبه روز گذشته دژپسند وزیر اقتصاد با رسانه ها در حاشیه همایش اقتصاد هوشمند درباره استقراض از مردم (تأمین مالی دولت به روش انتشار اوراق بدهی) توضیحاتی را ارائه کرد.

7 تیر 1400

کتاب دانشگاه امام سجاد رونمایی می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزای کتاب ایران در کهگیلویه و بویراحمد، سجاد بستام گفت: کتاب دانشگاه امام سجاد (ع)، با مقدمه ای از آیت پیمان(دبیر کل مجمع جهانی شیعه شناسی) نوشته شده است که در همایش بین المللی امام سجاد(ع) رونمایی می شود.

5 تیر 1400

(تصاویر) G80؛ اولین شاهکار تمام برقی جنسیس

خودروسازی کره ای جنسیس، امروز دوشنبه 19 آوریل (30 فروردین)، با رونمایی از خودوری G80، رسماً قدم به دنیای خودرو های تمام الکتریکی نهاد. این خودرو برقی اگرچه در ظاهر به مدل های احتراق داخلی این خودروسازی شباهت زیادی دارد، اما در مدل برقی، درگاه شارژ در پشت...

30 اردیبهشت 1400

97 درصد مرسوله های نمایشگاه توزیع شد، 18750 بسته در دست ناشران

مهرداد ملک محمدی، مدیر سامانه پست کتاب نمایشگاه مجازی کتاب تهران در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، درباره آخرین آمار ارسال مرسوله های نمایشگاه مجازی کتاب تهران بیان نمود: از ابتدای برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران در مجموع 742 هزار و 222 مرسوله از سوی...

25 اسفند 1399

همایش اصلاحات آموزش و پرورش و چالش های آن در ایران برگزار می گردد

تهران (پانا) - همایش اصلاحات آموزش و پرورش و چالش های آن در ایران؛ تبیین فلسفی دیدگاه ها و تجربه ها با همکاری دانشگاه تهران و انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران برگزار می گردد.

5 اسفند 1399

نخستین حضور فلوشیپ استانبول و طرح تدا در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گزارش خبرنگاران، در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به همت بخش بین الملل نمایشگاه، شاهد حضور هیئت مدیره فلوشیپ استانبول و نیز مدیران فرهنگی طرح تدا در تالار گفت وگوی رویدادهای آنلاین خواهیم بود.

2 اسفند 1399

نشست خبری مدیرعامل بانک کشاورزی در خراسان شمالی

روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی به همراه دکتر خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در خاتمه سفر دو روزه خود به استان خراسان شمالی قبل از ترک استان در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

20 بهمن 1399

دومین جلسه هم اندیشی مسائل ارزی بانک توسعه تعاون برگزار گشت

در دومین نشست هم اندیشی پیرامون مسائل ارزی بانک توسعه تعاون که با حضور معاون عملیات بانکی این بانک برگزار گشت، به اولویت بخش فراوری در موضوع برطرف تعهدات ارزی تأکید شد.

16 بهمن 1399

نمایشگاه مجازی دستاورد های پژوهشی خراسان شمالی شروع شد

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از شروع نمایشگاه مجازی دستاورد های پژوهشی خراسان شمالی به مناسبت هفته پژوهش اطلاع داد و گفت: تا این لحظه 125 غرفه در نمایشگاه حاضر هستند.

12 دی 1399

خطیب زاده: هیچ ایرانی در حمله تروریستی دانشگاه کابل آسیب ندیده است

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت خارجه ضمن محکومیت اقدام تروریستی دانشگاه کابل، خبر داد که هیچ ایرانی در جریان این اقدام تروریستی آسیب ندیده است.

9 آذر 1399

تاور کرین چیست؟ تاریخچه، اجزا و مهارت های اپراتور جرثقیل

تاور کرین یا جرثقیل برجی، دستگاهی مدرن و ضروری در هر کارگاه ساختمانی عظیم است. این وسایل سر به فلک کشیده غالباً برای بلند کردن تیرآهن، قطعات بتنی، ابزارهای عظیمی مانند ژنراتور و طیف گسترده ای از مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. وقتی به یکی از...

26 آبان 1399

لانژ فرودگاهی و انواع لانژها درفرودگاه های مختلف

لانژ فرودگاهی مکانی است برای انتظارهای طولانی مدت که مجبور هستیم ساعاتی را در این مکان بگذرانیم و سپس آماده پرواز شویم. در این مقاله از خبرنگاران با این محل و امکانات آن در فرودگاه ها، بیشتر آشنا خواهید شد. همراه ما باشید.

21 مهر 1399
تعداد: (78)