بلیط هواپیمای برگشت به همراه سوغاتی های رنگارنگ

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، خیلی ها معتقدند سفر بدون سوغاتی نمی گردد، به وِیژه اگر بلیط هواپیمای شما به مقصدی دیدنی و معروف باشد ممکن است دلتان بخواهد برای خود و یا عزیزانتان یادگاری از آن منطقه خاص بیاورید؛ از سوی دیگر بعضی شهرها هم به داشتن محصولاتی معروفند، مثل سوئیس که به شکلاتش معروف است و یا زنگبار که به چای موز و مخصوصی که در کمتر جایی می توان آن را یافت؛ شما نظرتان چیست، شما هم معتقدید سوغاتی به اندازه بلیط هواپیمای برگشت مهم است؟ در ادامه با بعضی از محبوب ترین سوغاتی ها نزد مسافران کشورهای مختلف آشنا شوید.

بلیط هواپیمای برگشت به همراه سوغاتی های رنگارنگ

ماگ دراکولا؛ پرواز خارجی از رومانی

همانطور که می دانید ریشه داستان ترسناک و وهم آلود کنت دراکولا به کشور رومانی برمی گردد، جایی که حتی در آن قلعه ای قرار گرفته است که معروف است محل زندگی کنت دراکولا بوده است؛ پس تعجبی ندارد که بسیاری ازمغازه های سوغاتی فروشی این کشور پر باشد از وسایلی که نماد و نشان این شخصیت معروف است، در میان این وسایل، ماگ کنت دراکولا از همه محبوب تر است.

شیره درخت افرا؛ پرواز خارجی از کانادا

برگ درخت افرا به عنوان نماد کانادا در پرچم این کشور نیز دیده می گردد. کانادا بزرگترین فراوریکننده شیره درخت افرا نیز هست که استفاده از آن در بسیاری از خوراکی ها مرسوم است. شیشه های کوچک به شکل برگ درخت افرا که از این شربت پر شده، یکی از محبوب ترین سوغات هایی است که مسافران پروازهای خارجی کانادا می توانند با خود به خانه ببرند.

کفش های چوبی؛ پرواز خارجی ازهلند

بلیط هواپیما شما به هلند است؟ سوغات های بسیاری وجود دارد که شما می توانید آنها را برای عزیزانتان تهیه کنید، پنیر، گل لاله و ..، اما یکی از خاص ترین آنها کفش های چوبی است که بر روی آنها طرح ها و رنگ های مختلفی آراسته است، این کفش ها اگرچه خیلی پوشیدنی نیستند اما بی تردید می توانند سوغاتی به یادماندنی و متمایز باشند.

شکلات موتزارت؛ پرواز خارجی از اتریش

اتریش زادگاه موسیقی دان برجسته، موتزارت است؛ در این کشور شکلاتی خاص نیز به احترام و یاد این موسیقیدان فراوری می گردد که آرام آرام بدل به یکی از سوغاتی های محبوب اتریش نیز گشته است؛ این خوراکی خوشمزه ترکیبی است از شکلات سیاه و مرزیپان(خمیر بادام)

کلاه وایکینگ ها؛ پرواز خارجی از سوئد

سوئد سرزمین وایکینگ ها است، پس جای تعجب هم نیست که کلاه مخصوص آنها امروز در سوئد بدل به یکی از سوغاتی های دوست داشتنی شده است. اگر شما هم می خواهید یک یادگاری خاص برای دوستانتان از این کشور بیاورید، اکلاه وایکینگی ایده ای خوبی است.

اسکلت تزیینی؛ پرواز خارجی از مکزیک

در مکزیک جشنی خاص برگزار می گردد که مفاهیمی نمادین درباره مرگ دارد؛ البته این جشن بیش از آنکه ترسناک باشد، جشنی شاد است؛ یکی از نمادهای این جشن اسکلت های رنگی با طرح خاص است. اگر بلیط هواپیمای شما به مقصد مکزیک است، حتما یکی ازآن اسکلت های جالب را به یادگار تهیه کنید.

ماتریوشکا؛ پرواز خارجی از روسیه

این عروسک ها در تمام دنیا محبوب و سرشناس است، عروسک های چوبی با لباس سنتی روسی که به شکل ماهرانه ای طراحی و نقاشی شده اند. ماتریوشکا در واقع از چند عروسک در اندازه های مختلف تشکیل شده که در دل یکدیگر قرار می گیرند.

بلیط هواپیمای شما به کدام مقصد است؟ می دانید سوغات معروف آنجا چیست؟ یادتان باشد در چمدانتان کمی فضای خالی در نظر بگیرید تا زمان تهیه بلیط هواپیمای برگشت بتوانید یادگاری های زیبایی از آنجا با خود بیاورید تا هم خاطره سفر را برای خود نگه دارید و هم دیگران را نیز در این تجربه شریک کنید.

برای جستجوی پرواز خارجی مورد نظر خود به سایت وبلاگ فلش و سلفی مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه پرواز خارجی وبلاگ فلش و سلفی

منبع: سفرستان

به "بلیط هواپیمای برگشت به همراه سوغاتی های رنگارنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیمای برگشت به همراه سوغاتی های رنگارنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید