بهای نفت در بازار های لندن و نیویورک افزایش یافت

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، بهای نفت روز جمعه در بازار های لندن و نیویورک در خاتمه هفته ای پر نوسان، افزایش یافت.

بهای نفت در بازار های لندن و نیویورک افزایش یافت

به گزارش ، به نقل از خبرگزاری فرانسه، بهای نفت روز جمعه در بازار های لندن و نیویورک در خاتمه هفته ای پر نوسان که سرمایه گذاران در خاتمه هفته از آمار های تا حدودی مناسب درباره ذخایر نفت آمریکا استفاده کردند، افزایش یافت.

بهای هر بشکه نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه فوریه با افزایش چهار سنتی در مقایسه با قیمت خاتمهی روز پنجشنبه به پنجاه و دو دلار و بیست سنت رسید.

در بازار معاملات نیویورک نیز هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمدییت برای تحویل در ماه فوریه هفت و دو سنت افزایش یافت و چهل و پنج دلار و سی و سه سنت معامله شد.

افزایش بهای نفت در خاتمه هفته ای پر نوسان نتیجه گزارش آژانس اطلاع رسانی انرژی آمریکا است که نشان دهنده تثبیت ذخایر نفت در هفته منتهی به بیست و یکم دسامبر است.

بهای نفت از ابتدای ماه اکتبر حدود چهل درصد کاهش یافته است.

سازمان کشور های صادر نماینده نفت (اوپک) و روسیه شریک اوپک به نظر می رسد با در نظر دریافت وضع فوری امکان برگزاری نشستی فوری را برای اتخاذ تدابیری جدید و محدود کردن خطرات مازاد عرضه نفت در بازار رد نمی نمایند.

این تدابیر محتمل است به تصمیم اخیر اوپک و شرکایش در کاهش جمعی فراوری خود به اندازه یک میلیون و دویست هزار بشکه در روز افزوده گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بهای نفت در بازار های لندن و نیویورک افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهای نفت در بازار های لندن و نیویورک افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید