حضور شطرنج باز ایرانی با پرچم فیده در رقابت های قهرمانی دنیا

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، شطرنج باز ایرانی بعد از اعزام نشدن تیم مردان ایران به مسابقات سریع قهرمانی جهانی تصمیم گرفت که با پرچم فیده (فدارسیون جهانی شطرنج) در این رقابت ها شرکت کند.

حضور شطرنج باز ایرانی با پرچم فیده در رقابت های قهرمانی دنیا

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، قرار بود دو تیم مردان و زنان ایران در مسابقات شطرنج سریع و برق آسای قهرمانی دنیا که در روسیه برگزار می گردد، حضور پیدا نموده و با حریفان به رقابت بپردازند. اما شورای برون مرزی با اعزام تیم مردان مخالفت کرد و تنها مجوز تیم بانوان در این رقابت ها را صادر کرد.

علیرضا فیروزجا، اولین سوپراستاد بزرگ ایران برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرد اما در سایت رسمی فدراسیون دنیای و در مقابل نام این شطرنج باز پرچم فیده دیده می گردد.

این تصمیم فیروزجا در حالی گرفته شده که او اخیرا در فرانسه به سر می برد و شایعاتی در مورد بازی کردن این شطرنج باز ایرانی برای تیم کشور فرانسه به گوش می خورد.

سارا خادم الشریعه، آتوسا پورکاشیان، شادی پریدر، میترا حجازی پور و مبینا علی نسب ترکیب بانوان اعزامی ایران به این مسابقات را تشکیل می دهند.

همچنین علیرضا فیروزجا، پوریا درینی، احسان قائم مقامی، پرهام مقصودلو، پویا ایدنی و محمد امین طباطبایی بازیکنانی بودند که قرار بود در قالب تیم آقایان راهی این مسابقات شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حضور شطرنج باز ایرانی با پرچم فیده در رقابت های قهرمانی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور شطرنج باز ایرانی با پرچم فیده در رقابت های قهرمانی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید