خانه های اتوبوسی برای بی خانمان ها در روسیه

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، افراد بی خانمان در شهر خاباروفسک روسیه از سرمای سخت زمستان به اتوبوس های قدیمی پناه برده اند.

خانه های اتوبوسی برای بی خانمان ها در روسیه

به گزارش به نقل از یورونیوز، افراد بی خانمان در شهر خاباروفسک روسیه از سرمای سخت زمستان به اتوبوس های قدیمی پناه برده اند.

ایوان مانکوفسکی، رئیس صندوق خیریه رفاه، از کاسبان محلی خواسته است تا اتوبوس های قدیمی خود را برای اسکان افراد بی خانمان اختصاص دهند.

هر اتوبوس به چند تخت و وسایل گرمایشی مجهز شده است. گرچه این خانه های اتوبوسی محقر هستند و امکانات کافی را برای یک زندگی معمولی مانند سرویس بهداشتی و آشپزخانه ندارند، اما افراد بی خانمان را از مواجهه با سرمای زمستان نجات می دهند.

پناهگاه این شهر پیش تر در آتش سوخته است و این مساله سبب شده که افراد بی خانمان محل زندگی خود را از دست بدهند. برای بازسازی این پناهگاه به پول بیشتر و زمان طولانی تری احتیاج است.

شمار افراد بی خانمان در انگلیس نیز طی سالهای اخیر رشد قابل ملاحظه ای داشته است؛ به طوریکه طبق آخرین آمار، هر ماه حدود هزار نفر به جمعیت بی خانمان ها در این کشور اضافه می گردد.

بر اساس یک پژوهش جدید، در حال حاضر دستکم 320 هزار شهروند انگلیسی در خیابان ها یا اقامتگاه های موقت شب را به صبح می رسانند و این یعنی اینکه تقریبا از هر 200 بریتانیایی یک نفر جای ثابتی برای زندگی کردن ندارد.

در این میان، لندن بیشترین تعداد بی خانمان ها را در خود جای داده است. طبق آمار ارائه شده از سوی مرکز شِلتر، در حال حاضر دستکم 170 هزار نفر در لندن (یک نفر از هر 52 نفر) فاقد سرپناهی هستند که بتوان آن را خانه نامید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خانه های اتوبوسی برای بی خانمان ها در روسیه" امتیاز دهید

1 کاربر به "خانه های اتوبوسی برای بی خانمان ها در روسیه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه های اتوبوسی برای بی خانمان ها در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید