خبرنگاران خط جدید توسعه ماسک در بندرعباس به بهره برداری رسید

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، بندرعباس- خبرنگاران- طرح توسعه پدرام طب بندرعباس با ظرفیت تولید 120هزار ماسک سه لایه پزشکی و تولید روزانه پنج هزار لیتر محلول ضدعفونی شامگاه پنجشنبه با حضور استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید.

خبرنگاران خط جدید توسعه ماسک در بندرعباس به بهره برداری رسید

استاندار هرمزگان در حاشیه بهره برداری و بازدید از این طرح گفت: این طرح توسعه ای با سرمایه گذاری 25میلیارد ریال افتتاح و با بهره برداری از آن برای 33 نفر شغل ایجاد شده است.

فریدون همتی افزود: پدرام طب بندرعباس که محصولاتی شامل نخ و سوزن جراحی، لباس بیمارستانی، باند و گاز استریل، ماسک یکبار مصرف پزشکی و محلول ضدعفونی کننده دست تولید می کند، هم اکنون با بهره گیری از دستگاه تمام اتوماتیک و با مرحله قبلی، روزانه 300هزار ماسک تولید می کند.

وی بیان داشت: با احتساب مرحله قبلی، با نزدیک به 100میلیارد ریال سرمایه گذاری زمینه اشتغال 188نفر را فراهم کرده است.

استاندار هرمزگان اظهارداشت: طرح تولیدی و توسعه پرشتاب پدرام طب بندرعباس در هشت ماه اخیر عاملی مهم در راستای تهیه اقلام مورد نیاز کادر پزشکی در دوران پرمشقت پیک اول و دوم کرونا در استان است.

همتی ادامه داد: پدرام طب با ایجاد بازار رقابتی توانسته قیمت تمام شده محصولات مورد نیاز مردم نظیر ماسک و محلول ضدعفونی را متعادل کند که اگر بتواند نوآوری و خلاقیت را چاشنی فعالیت حرفه ای خود کند، سهم قابل توجهی در بازار صادراتی داشته باشد.

وی همچنین ضمن توصیه به مردم برای رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی گفت: اگرچه ممکن است رعایت پروتکل ها با مشقاتی نیز همراه باشد، اما ثمره این احتیاط و مراقبت، امنیت و آسایش برای همه شهروندان است.

دستگاه تمام اتوماتیک تولید ماسک در پدرام طب بندرعباس یکی از بروزترین دستگاه های تولید ماسک در دنیاست که فرایند واردات این دستگاه در حالت عادی حداقل نزدیک به یک سال زمان می برد اما با حمایت استاندار هرمزگان پدرام طب توانست مجوز واردات این دستگاه تمام اتوماتیک را در مدت زمان بسیار کوتاهی اخذ کند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران خط جدید توسعه ماسک در بندرعباس به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خط جدید توسعه ماسک در بندرعباس به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید