دنبال نابودی استقلال هستند، همه دیدند گل ما درست بود

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، روزبه چشمی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر پدیده مشهد در استادیوم آزادی گفت: امروز یک بازی خوب را به نمایش گذاشتیم و باید این بازی را با پیروزی به انتها می رساندیم و با کسب سه امتیاز این دیدار، موقعیتمان را در جدول بهبود می بخشیدیم.

دنبال نابودی استقلال هستند، همه دیدند گل ما درست بود

وی اضافه کرد: همه چیز آماده بود تا این دیدار را با برد تمام کنیم. چند موقعیت گل داشتیم و یک گل هم زدیم که متأسفانه با شاهکار داور امروز این گل آفساید اعلام شد.

مدافع استقلال با انتقاد از عملکرد داور امروز گفت: من که انتهای زمین بودم متوجه شدم گل ما درست است اما تعجب می کنم چرا داور این دیدار که در چند قدمی گل بود، آن را آفساید اعلام نمود. نمی دانم چرا این روزها همه علیه استقلال شده اند و به دنبال این هستند که استقلال را نابود نمایند. اگرچه فکر می کنم تا حدودی به خواسته خود هم رسیده اند اما مطمئن باشید ما و طرفداران اجازه چنین کاری را به آنان نخواهیم داد. چند بازی است که ما از قضاوت ضعیف داور متضرر شده ایم. در این که ما در ابتدای فصل بد بودیم شکی نیست خودمان هم قبول داریم اما به جرأت می توانم بگویم 15 امتیاز را با قضاوت ضعیف داوری از دست داده ایم. نمی دانم که این اشتباهات عمدی است یا سهوی اما هرچه بوده امتیازات زیادی را از استقلال گفته و ما را از صدر جدول دور نموده است.

وی اضافه کرد: مسئولان فوتبالی کجا هستند که این روزها شاهد این اتفاقات باشند. چرا کمیته داوران در این اتفاقات ورود نمی کند و به سادگی از کنار این شرایط سختی که برای استقلال به وجود آمده است، می گذرد؟

مدافع استقلال گفت: هر بلایی که خواستند سر استقلال آوردند. چه در تهران و چه در شهرستان؛ پنالتی ما را نمی گیرند. خطایی که بر روی بازیکنان ما صورت می گیرد، گرفته نمی گردد. کوچکترین برخورد ما با بازیکن حریف، خطا گرفته می گردد و به بازیکن ما کارت می دهند. امروز صیادمنش بی دلیل اخراج شد. توپی که اتفاقی به دست او خورد، داور به سرعت به او کارت داد و او را از زمین اخراج کرد. همه امروز شاهد بودند که قضاوت علیه ما بود و من نمی دانم تا کی باید این شرایط سخت را تحمل کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دنبال نابودی استقلال هستند، همه دیدند گل ما درست بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنبال نابودی استقلال هستند، همه دیدند گل ما درست بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید