دولو: با ناهنجاری ها در هندبال برخورد می کنیم، هنوز استعلام کاندیداها نیامده است

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، سرپرست فدراسیون هندبال گفت: هنوز استعلام کاندیداها نیامده است، به محض رسیدن استعلام ها وزارت ورزش تاریخ انتخابات فدراسیون را اعلام می نماید.

دولو: با ناهنجاری ها در هندبال برخورد می کنیم، هنوز استعلام کاندیداها نیامده است

رمضانعلی دولو در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ فلش و سلفی، در مورد حواشی دیدار تیم های هندبال فراز بام و زاگرس در چارچوب لیگ برتر هندبال گفت: این اتفاق در تلویزیون هم نمایش داده شده و من متاسفم برای هندبال که در آن این اتفاقات اتفاق افتاده است. فدراسیون موظف است با این ناهنجاری ها برخورد کند و یک ورزش سالم را ایجاد کند.

وی تاکید نمود: هفته گذشته در دیدار اسلام آباد و سپاهان که خودم هم در آن حضور داشتم، از بهترین داوران استفاده کردیم. این دیدار با حضور تماشاگران زیادی برگزار گردید و داوران هم بهترین قضاوت را داشتند و همه راضی بودند. در فرمانداری اسلام آباد غرب با عبدی، معاون سیاسی- امنیتی، سرپرست سپاهان و رئیس هیئت اصفهان و ناظران و نمایندگان فدراسیون جلسه ای را برگزار کردیم و ثمره آن این بود که بازی بدون هیچ تنشی برگزار گردید .

دولو گفت: این هفته قرار بود راهی دهدشت شوم و چون جلسه فدراسیون ها و وزیر ورزش در قصر شیرین برگزار گردید ناظر و همان کوبل داوری هفته گذشته را راهی کردیم. با رئیس تربیت بدنی دهدشت هم صحبت کردم تا شرایط را به گونه ای فراهم نمایند که بازی خوبی برگزار گردد. گویا بعد از اتمام بازی درگیری اتفاق افتاده است. نماینده و ناظر فدراسیون باید گزارش را ارائه نمایند تا ببینیم چه اتفاقی اتفاق افتاده است. با فلاح، رئیس کمیته انضباطی هم صحبت کردم که در اسرع وقت و روز یکشنبه جلسه کمیته انضباطی تشکیل گردد و مشکل را آنالیز کنیم تا در بازی های دو هفته باقیمانده هیچ خللی ایجاد نگردد.

سرپرست فدراسیون هندبال اضافه نمود: نباید فراموش کرد که رقابت ها نزدیک است و من به عنوان سرپرست فدراسیون پای کار هستم و دلیل آن این است که آرامش در هندبال حکمفرما باشد اما بعضی اتفاقات رخ می دهد که تلاطم ایجاد می نماید که ما باید از آن جلوگیری کنیم و با ناهنجاری ها برخورد کنیم.

وی درخصوص اینکه پیش از این نیز شاهد اتفاقاتی از این دست در هندبال بوده ایم و فدراسیون چه برنامه ای برای جلوگیری از گسترش آن دارد، گفت: ما در بازی کازرون هم شاهد اتفاقاتی از این دست بودیم که سریعا کمیته انضباطی تشکیل دادیم و با تماشاگران برخورد کردیم و جریمه و محرومیت ها را به دو باشگاه ابلاغ کردیم. مطمئن باشید حتما با خاطیان برخورد می کنیم. کمیته انضباطی با تمام توان و قدرت با این اتفاقات برخورد می نماید.

دولو در مورد دلیل تاخیر در اعلام تاریخ انتخابات هندبال یادآور شد: از روزی که وارد هندبال شدم کوشش کردم و به تمام مدیران کل استان ها نامه زدم تا سریعا مجامع هیئت های استانی را برگزار نمایند که خوشبختانه کارها اجرا شده است. انتخابات کردستان هم اخیرا برگزار گردید و انتخابات هیئت خراسان شمالی هم طی چند روز آینده برگزار می گردد. بعد از آن 7 هیئت دیگر داریم که سرپرست دارند و باید تکلیف آنها معین گردد. ثبت نام ها دیر اجرا شده و همچنین نتیجه استعلام ها باید اعلام گردد. مطمئن باشید ادارات کل استان ها به محض آمادگی، به ما اعلام می نمایند و انتخابات ها را برگزار می کنیم.

سرپرست هندبال در پاسخ به این سوال که آیا تاخیر در اعلام زمان انتخابات فدراسیون به دلیل برگزاری انتخابات 7 هیئت استانی است، توضیح داد: خیر. هنوز استعلام کاندیداها نیامده است. به محض رسیدن استعلام ها وزارت ورزش تاریخ را اعلام می نماید. حتی ممکن است وزارت ورزش تصمیم بگیرد تا انتخابات را بدون این 7 هیئت برگزار کند. من دوست داشتم نام هندبال هم در لیست 8 فدراسیونی باشد که تاریخ مجامع آنها اعلام شده است تا قبل از خاتمه سال تکلیف هندبال معین گردد.

وی در خاتمه گفت: امروز با دعوت از کمیته ها تقویم هندبال در سال 98 را تنظیم خواهیم کرد و یکشنبه جلسه ای را برای معین تکلیف تیم های ملی خواهیم داشت. مربی تیم های ملی را هم معرفی می کنیم. الان 5 مرحله اردوی ساحلی برگزار گردیده است. دختران 17 و 18 سال نیز در اراک اردو داشتند. بعد از اتمام لیگ هم سریعا برای مربیان ایرانی بزرگسالان در بخش زنان و مردان را معرفی می کنیم تا اینکه قبل از خاتمه سال اردویی از منتخبین لیگ برتر داشته باشیم تا روند کار آمادگی تیم ملی طی گردد و شرایط کار برای رئیس فدراسیون فراهم گردد. نمی خواهیم از موضوعات روز عقب بیفتیم و اردوها را شروع می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دولو: با ناهنجاری ها در هندبال برخورد می کنیم، هنوز استعلام کاندیداها نیامده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولو: با ناهنجاری ها در هندبال برخورد می کنیم، هنوز استعلام کاندیداها نیامده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید