رئیس جمهور مصر با هشتکالسیسی فقط نیم پوندبه فروش گذاشته شد!

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، ایرنا نوشت: محمد علی بازیگر و پیمانکار پیشین ارتش مصر که این روزها به مخالف درجه یک عبدالفتاح السیسی رییس جمهوری مصر و دولت وی تبدیل شده است، با راه اندازی یک هشتک توییتری، السیسی را به قیمتی ناچیز در شبکه های اجتماعی به مزایده گذاشت.

رئیس جمهور مصر با هشتکالسیسی فقط نیم پوندبه فروش گذاشته شد!

به گزارش پایگاه خبری عربی 21، محمد علی با راه اندازی هشتک السیسی فقط نیم پوند در شبکه اجتماعی توییتر ویدیویی نیز در این باره منتشر کر؛ او در این ویدیو می گوید: السیسی بیش از نیم پوند نمی ارزد و من با این قیمت او را به مزایده می گذارم، امیدوارم که خداوند راضی باشد!

بعضی کاربران فعال توییتر در مصر نیز با همراهی محمد علی در توییتر هر یک به شیوه خود و با بازنشر این هشتک به سیاست های السیسی و دولت وی اعتراض نموده و نارضایتی خود را از مدیریت وی در دولت نشان دادند.

شماری از کاربران دیگر نیز با نشر توییت و ویدیو، السیسی را به سخره گرفتند و این هشتک را به طور گسترده بازنشر کردند.

ابو اسامه الصلاح کاربر مصری توییتر در این خصوص نوشت: ملتی را گرسنه، دولتی را فاسد و امتی را به حاشیه برده است، چه کسی او را می خرد؟ فقط نیم پوند!

در مقابل، دولت مصر نیز شکایت خود از محمد علی مخالف سرسخت السیسی را به دادگاه اسپانیا برده است تا بتواند از این طریق مانع ادامه انتقادهای وی علیه السیسی گردد.

محمد علی مقیم اسپانیا است، اگر دادگاه اسپانیا صلاحیت این شکواییه را تایید کند محمد علی باید به اتهام فرار مالیاتی برای پاسخ به این شکواییه در دادگاه اسپانیا حاضر گردد.

پیمانکار پیشین ارتش مصر طی هفته های گذشته با نشر چندین هشتک در توییتر و افشاگری علیه ارتش و دولت مصر توانست نگاه های زیادی را به خود جذب کند، اولین فراخوان محمد علی برای حضور معترضان در خیابان های مصر با پاسخ مثبت مردم این کشور همراه شد و در نخستین هفته اعتراضات، شمار زیادی از مردم با تجمع در میدان التحریر قاهره و دیگر استان های این کشور نارضایتی خود را از عملکرد دولت نشان دادند.

با تشدید روند اعتراضات، چندین حزب و گروه سیاسی مصری از جمله گروه اخوان المسلمین، حزب سوسیال دموکرات مصر، حزب سوسیالیست های انقلابی و حزب الاستقلال مصر نیز به حرکت معترضان پیوسته اند.

پیشتر هم مراکز حقوق بشری مصر اعلام نموده بودند، به دنبال تظاهرات مصری ها با هدف مطالبه برکناری السیسی، نیروهای امنیتی حدود دو هزار تن از شهروندان معترض را بازداشت کردند.

دادستانی مصر نیز چند روز پیش با صدور بیانیه ای بیان کرد، تحقیقات از حدود یکهزار تن به اتهام تحریک برای برگزاری تظاهرات در این کشور ادامه دارد.

310 310

منبع: خبرآنلاین

به "رئیس جمهور مصر با هشتکالسیسی فقط نیم پوندبه فروش گذاشته شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور مصر با هشتکالسیسی فقط نیم پوندبه فروش گذاشته شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید