رایزنی با دولتمردان برای برطرف مسئله آب

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، شهردار اصفهان گفت: مدیریت شهری در حال رایزنی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و دولتمردان بوده و امیدواریم مسئله آب اصفهان هر چه سریع تر از مسیرهای ممکن تحقق پیدا کند.

رایزنی با دولتمردان برای برطرف مسئله آب

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی از اصفهان، علی قاسم زاده شهردار اصفهان امروز گفت: با توجه به اینکه این روز ها شهرداری درگیر تنظیم برنامه و بودجه سال 1401 است، از مردم درخواست می شود از نگاه خود به عنوان شهروندانی که حق زندگی در شهر دارند، به وسیله سامانه 137 انعکاس دهند که شهر ما چه فضا های عمومی را کم دارد.

وی اضافه کرد: بعضی معتقدند اصفهان یک موزه بزرگ در شأن این کلانشهر ندارد یا محتمل است ضرورت ها و فضا های دیگری به فکر مردم بخورد که می توانند موارد را پیشنهاد دهند تا شهرداری در بودجه سال آینده سعی کند حتی الامکان احتیاج های کلانشهر اصفهان را برطرف کند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه دغدغه اصلی ما، مشکل آب و زاینده رود بوده است، تاکید نمود: شهرداری اصفهان هیچ قدرتی به خودی خود برای حل مسئله آب و زاینده رود ندارد، اما کنار مردم به عنوان مطالبه گر در حال رایزنی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و دولتمردان بوده و امیدواریم این خواست عمومی مردم اصفهان هر چه سریع تر از جهت های ممکن تحقق پیدا کند.

قاسم زاده ادامه داد: خدا را شاکریم که عزم ملی در حال شکل گیری است و دولت در سطح عالی به این موضوع ورود پیدا نموده بنابراین امیدواریم به زودی شاهد اتفاقات و اتخاذ تصمیماتی باشیم که منجر به حل مسئله آب شود.

وی با بیان اینکه آنچه که به شهرداری باز می شود، استفاده بهینه از منابع داخلی است، توضیح داد: اگر شهروندان مشاهده کردند که در نقطه ای از شهر آب برای آبیاری فضا های سبز یا درختان به صورت بهینه استفاده نمی شود، مراتب را به وسیله سامانه 137 انعکاس دهند.

شهردار اصفهان تاکید نمود: هر چند سعی شده با بهینه سازی مصرف آب برای حفظ فضای سبز حداقل آب را که بیشتر از تصفیه پساب است، استفاده کنیم، اما باز هم باید مردم در مدیریت آب یاری نمایند و هر کجای شهر اشکالی در سیستم آبیاری فضای سبز و درختان مشاهده کردند، مراتب را به 137 اطلاع دهند تا نسبت به برطرف مشکل اقدام شود.

قاسم زاده با بیان اینکه در حال حاضر پروژه های فعال شهر همانند مترو و رینگ چهارم در راستای کاهش آلودگی هوا و ترافیک در حال انجام است، گفت: برای تقویت اتوبوس ها در پی بهینه سازی هستیم و به اتوبوس های برقی فکر می کنیم و در این راستا وارد مرحله مذاکره برای تهیه ناوگان حمل و نقل برقی در اتوبوسرانی شده ایم.

وی اظهار داشت: از سوی دیگر باید صنایع مدیریت لازم را انجام دهند چرا که مطالعات اخیر نشان داده سهم عمده ای از اندازه آلایندگی ها، ناشی از فعالیت صنایعی است که شهر اصفهان را احاطه نموده و تحت تأثیر قرار داده است.

شهردار اصفهان اظهار کرد: در هفته های گذشته شاهد همگرایی بین مردم، کارگزاران شهر و استان و حتی کارگزاران عالی رتبه نظام برای برطرف معضلات اصفهان هستیم، این همگرایی هرگاه در کشورمان شکل گرفته راهگشا بوده و خوشبختانه صدای مردم اصفهان به تهران و به گوش کارگزاران ارشد نظام رسیده که می تواند در برطرف مشکل مؤثر باشد.

وی با قدردانی از فعالیت رسانه ها در انعکاس اخبار و رویدادها، گفت: در روز های اخیر رسانه ها نقش خود را به خوبی ایفا کردند و مردم احساس می نمایند رسانه، صدای آن ها است؛ در واقع یکی از نهاد های مؤثر در ایجاد اعتماد بین مردم و کارگزاران برای برطرف مشکل مشترک، رسانه به ویژه رسانه های استان بوده که در این فرصت از کوشش فعالان رسانه ها قدردانی می کنم.

انتهای پیغام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رایزنی با دولتمردان برای برطرف مسئله آب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی با دولتمردان برای برطرف مسئله آب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید