رسمی؛ سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر شد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، سیمونه اینزاگی با قراردادی 2 ساله راهنمایی اینتر را بر عهده گرفت.

رسمی؛ سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ فلش و سلفی، چندی پیش رسما اعلام شد آنتونیو کونته با اینتر دیگر همکاری نخواهد داشت و از فصل آینده سرمربی اینتری ها نخواهد بود. پس از آن از گزینه های زیادی برای سرمربیگری اینتر یاد شد که یکی از آن ها سیمونه اینزاگی بود. سرمربی فصل گذشته تیم لاتزیو که عملکرد خوبی در 5 فصل اخیر در جمع بیانکوچلستی داشت. حالا هم رسما اعلام شد سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر خواهد بود.

سایت اینتر دقایقی پیش در صفحه اصلی خود این خبر را اعلام نمود و در مطلبی بلند با انتشار زندگی نامه سیمونه اینزاگی نوشت: اینزاگی پس از 5 فصل حضور در لاتزیو توانسته قهرمانی در جام حذفی سال 2019 و 2 سوپرلیگ در سال های 2019 و 2017 و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در سال 2020 را بدست آورد. او که 3 بازی هم برای تیم ملی ایتالیا انجام داده آماده یک ماجراجویی جدید است. یک ماجراجویی به نام سرمربیگری تیم اینتر. خوش آمدی سیمونه!

سیمونه اینزاگی حالا با نشستن روی نیمکت اینتر مهم ترین چالش زندگی اش را پشت سر خواهد گذاشت، زیرا باید هم از عنوان قهرمانی اینتری ها دفاع کند و هم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بزرگان این قاره قد علم کند. باید دید او وارث خوبی برای تیم کونته خواهد بود یا خیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رسمی؛ سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسمی؛ سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید