سرمربی مس: گروه ما سخت ترین گروه است، صد درصد آماده ایم

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی و به نقل از باشگاه مس سونگون، اسماعیل تقی پور در نشست مطبوعاتی پیش از مسابقات جام باشگاه های آسیا گفت: مس یکی از باشگاه های پرافتخار در رشته فوتسال در ایران است. یکی از بهترین فصل های نقل انتقالات را امسال انجام دادیم و تیمی که هم اکنون در این تورنمنت حضور دارد در واقع به نوعی تیم ملی ایران است.

سرمربی مس: گروه ما سخت ترین گروه است، صد درصد آماده ایم

وی اضافه نمود: تیم ما پس از قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران در فصل قبل بعد از دو ماه تعطیلی، کار خود را آغاز کرد. دو اردوی پر فشار برای بدنسازی در ارتفاع بالا و همچنین در کنار دریا برگزار کردیم که آمادگی جسمانی بازیکنان ما در مطلوبترین حالت لازم قرار گرفته است. همزمان با مسابقات قهرمانی زیر 20 سال آسیا ، اولین بازی های تدارکاتی خود را با تیم های ملی اندونزی و ویتنام انجام دادیم.

سرمربی تیم فوتسال مس تاکید کرد: پس از آمادگی صد درصدی تیم از حدود 50 روز پیش وارد رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران شدیم. البته نگاه ما به دیدار های 6 هفته ابتدایی لیگ ، بیشتر به عنوان بازی تدارکاتی برای این رقابت ها بود. فارغ از نتیجه این بازی ها توانستیم به حداکثر آمادگی لازم برای این تورنمنت مهم برسیم. البته باید به این نکته بد هم اشاره کنم که در این میان دو بازیکن ملی پوش خود را به دلیل مصدومیت نتوانستیم به این بازی ها بیاوریم.

تقی پور ادامه داد: مسلم اولاد قباد و توحید لطفی که سال قبل هم عنوان ارزشمندترین بازیکن جوان فوتسال آسیا را از آن خود کرده بود با ما به تایلند نیامدند. بازیکنان ما به جای آن دوستان جا مانده از این مسابقات هم تلاش خواهند کرد تا با حداکثر انرژی خودشان از عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیا دفاع کنند.

وی گفت: می توان گفت سخت ترین گروه مسابقات، گروه D است واین موضوع نوید زیباترین مسابقات این تورنمنت را در این گروه می دهد. برای ما بازی با تیم های ژاپن، کویت و امارات در آغاز این مسابقات خوشایند است. ما به همه تیم های حاضر در این تورنمنت به عنوان یک مدعی قهرمانی نگاه می کنیم و ضمن احترام به تمام آنها با تمام توان خود برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به میدان مسابقه خواهیم آمد. امیدوارم تمامی بینندگان از این مسابقات چه از نظر فنی و چه از نظر بازی محبت آمیز لذت ببرند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سرمربی مس: گروه ما سخت ترین گروه است، صد درصد آماده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی مس: گروه ما سخت ترین گروه است، صد درصد آماده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید