لاهوتی: حضور در المپیک با سرمربی ایرانی ریسک بزرگی بود، نتایج خوب تیم ملی باعث جذابیت آن می گردد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، پیشکسوت والیبال ایران گفت: اگر تیم ملی والیبال به جمع چهار تیم برتر المپیک برسد، با وجود مسائل ارزی و مالی، همچنان برای مربیان عظیم دنیا، جذاب خواهد بود.

لاهوتی: حضور در المپیک با سرمربی ایرانی ریسک بزرگی بود، نتایج خوب تیم ملی باعث جذابیت آن می گردد

احمد لاهوتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ فلش و سلفی در خصوص نشست اخیر اتاق فکر فدراسیون والیبال در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی ایران در لیگ ملت های 2021 و المپیک توکیو گفت: المپیک، مهمترین رویداد ورزشی دنیا است و حضور تیم ملی والیبال در این رویداد با کادر فنی ایرانی، ریسک عظیمی بود. به نظر من در مسابقات قهرمانی آسیا و حتی لیگ ملت ها، می شد با کادر فنی کاملاً ایرانی شرکت کرد، ولی در المپیک، توقعات از تیم ملی زیاد است.

ملی پوش پیشین والیبال ایران ادامه داد: والیبال پس از فوتبال، پرطرفدارترین ورزش گروهی ایران است. ما در نشست اتاق فکر به این نتیجه رسیدیم که برای تیم ملی از مربی سرشناس خارجی استفاده گردد. گزینه هایی هم مطرح و مقرر شد تا در نشست بعدی که روز چهارشنبه برگزار می گردد، روی سه گزینه به اجماع برسیم. در این بین چند مربی هم هستند که به دور از مسائل مالی، علاقه مند به حضور در ایران هستند.

لاهوتی درباره مدت قرارداد مربی آینده تیم ملی والیبال گفت: قرارداد مربی جدید تا سرانجام المپیک خواهد بود و در صورت رضایت طرفین تا دو سال قابل تمدید است. البته این مورد به صورت مصوب در نیامده و فقط در حد پیشنهاد، مطرح شده است.

وی در خصوص اینکه آیا تیم ملی ایران پس از المپیک هم برای مربیان عظیم دنیا همچنان جذاب خواهد بود، توضیح داد: این موضوع بستگی به نتایج تیم ملی ایران در المپیک دارد. اگر تیم ملی به جمع چهار تیم برتر المپیک برسد، با وجود مسائل ارزی و مالی، همچنان برای مربیان عظیم دنیا، جذاب خواهد بود. خوشبختانه، تیم ملی والیبال در المپیک با قرعه مناسبی روبه رو شده است و می توان به کسب نتیجه در المپیک، امیدوار بود. انتخاب درست و به موقع سرمربی، تأثیر زیادی روی نتایج تیم در المپیک دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لاهوتی: حضور در المپیک با سرمربی ایرانی ریسک بزرگی بود، نتایج خوب تیم ملی باعث جذابیت آن می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاهوتی: حضور در المپیک با سرمربی ایرانی ریسک بزرگی بود، نتایج خوب تیم ملی باعث جذابیت آن می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید