لواندوفسکی: عملکرد تیم های ناگلسمان فراتر از حد انتظار بوده است، فلیک انسانی فوق العاده است

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، ستاره تیم فوتبال بایرن مونیخ از حضور یولیان ناگلسمان سرمربی کنونی لایپزیگ روی نیمکت باواریایی ها استقبال کرد.

لواندوفسکی: عملکرد تیم های ناگلسمان فراتر از حد انتظار بوده است، فلیک انسانی فوق العاده است

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، روبرت لواندوفسکی در گفت وگو با نشریه آلمانی بیلد در واکنش به انتخاب یولیان ناگلسمان به عنوان سرمربی بعدی بایرن مونیخ گفت: من ناگلسمان را می شناسم اما چیزی که می توانم بگویم این است که او مربی ای است که تیم هایی را به سطح بالایی رسانده که کسی تصورش را نمی نموده است. عملکرد تیم های ناگلسمان فراتر از حد انتظار بوده است و این چیزی فراتر از کیفیت یک بازیکن است.

وی همچنین در مورد قطعی شدن جدایی هانسی فلیک از بایرن مونیخ بنا به درخواست خود او گفت: فلیک نه تنها یک مربی فوق العاده، بلکه انسانی فوق العاده است و شما حتی می توانید با او درباره مسائل خصوصی صحبت کنید. ما با هانسی به دستاوردی تاریخی رسیدیم و می توانم بگویم این با فاصله زیاد بهترین دوره حضورم در بایرن بود. فلیک همیشه به طور واضح به ما می گوید که چه انتظاری از ما دارد.

مهاجم لهستانی باواریایی ها که در سال های اخیر همیشه یکی از بهترین مهاجمان اروپا بوده است، این فصل در 37 بازی برای بایرن مونیخ به میدان رفته و آمار 43 گل زده و 8 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لواندوفسکی: عملکرد تیم های ناگلسمان فراتر از حد انتظار بوده است، فلیک انسانی فوق العاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لواندوفسکی: عملکرد تیم های ناگلسمان فراتر از حد انتظار بوده است، فلیک انسانی فوق العاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید