ماه عسل در ارمنستان - خاطره ای که شیرینی آن از یاد نخواهد رفت

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، ماه عسل در ارمنستان قطعا خاطره انگیز خواهد بود. روزهای ابتدایی پس از ازدواج جزو شیرین ترین خاطرات زندگی تازه عروس و دامادهاست. خیلی ها برای گذراندن ماه عسل به کشورهای خارجی سفر می نمایند. خیلی ها هم به طور کلی قید برگزاری یک مراسم مفصل عروسی را می زنند و زندگی مشترک خود را با یک سفر شروع می نمایند.

ماه عسل در ارمنستان - خاطره ای که شیرینی آن از یاد نخواهد رفت

مقاصدیدر دنیا وجود دارند که سعی می نمایند تازه عروس و دامادها را به سمت خود جذب نمایند ومی توان از آنها به عنوان مقاصد ماه عسل یاد کرد. مقاصدی نظیر مالدیو، هاوایی،بورا بورا، فیجی و غیره. دربین این مقاصد شاید مالدیو از همه بیشتر برای مخاطب ایرانی شناخته شده باشد. ولی با این وضع گرانی دلار ، رفتنبه تور مالدیو شاید برایخیلی از افراد به سادگی ممکن نباشد.

چارهکار، انتخاب مقاصد دیگری است که از نظر قیمتی مناسب تر باشند تا در شروع زندگیهزینه زیادی به عروس و داماد تحمیل نگردد. یکیاز این مقاصد ارزان ماه عسلی که ما به شما پیشنهاد می کنیم ارمنستان است.

تور ارمنستان عموما جزوتورهای مقرون به صرفه در ایران محسوب می گردد. ارمنستان با توجه به نزدیکی بهایران، جاذبه های طبیعی زیبا و اشتراکات فرهنگی زیادی که با ایران دارد هر سالپذیرای تعداد زیادی از ایرانیان است.

گذراندنماه عسل در ارمنستان مشروط به این است که هتل های این کشور را بشناسید، با مکان هایتوریستی آن آشنا باشید و برنامه سفر خود را چیده باشید و اگر حوصله یا وقت انجاماین کارها را ندارید کافی است تلفن را بردارید و با وبلاگ فلش و سلفی تماس بگیرید:88559925 - تا بهترین ماه عسل ممکن درارمنستان را برای شما برنامه ریزی کنیم.

در ادامه نکات لازم و برخی از جاهای رمانتیک در ارمنستان را به شما معرفی می کنیم که می توانید برای گذراندن ماه عسل خود روی آن ها حساب کنید.

وسیله سفر ماه عسل

پیشنهادما به شما سفر هوایی به ارمنستان است. در حال حاضر تنها خط هوایی که از تهران بهایروان پرواز دارد آرمنیا ایرویز است که بلیت آن به سختی یافت می گردد، ولی نگراننباشید ما بلیت مناسب با بهترین نرخ را برای شما تهیه خواهیم کرد.

درصورتی که می خواهید در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید می توانید از خودروی شخصییا اتوبوس هم بهره ببرید ولی باید در نظر داشته باشید حدود 24 ساعت راه درانتظار شما خواهد بود. اگر می خواهید بدون تور به ارمنستان سفر کنید ضروری است قبلاز رسیدن، هتل خود را در ایروان رزرو نموده باشید، که برای این کار می توانید بامراجعه به سایت وبلاگ فلش و سلفی به صورت آنلاین اقدام به رزرو هتل در ایروانکنید.

هتل مناسب برای ماه عسل در ارمنستان

هر چند هتل های 2 یا 3 ستاره ارزانقیمت هم در ارمنستان یافت می گردد، ولی پیشنهاد ما برای سفر ماه عسلی به ارمنستانانتخاب یک هتل خوب 4 یا 5 ستاره است. برخی از هتل ها با هماهنگی قبلی امکانات وخدمات ویژه ای به عروس و دامادها می دهند که از جمله آنها می توان به دکوراسیوناختصاصی اتاق، پذیرایی ویژه با میوه، شیرینی، غذا و نوشیدنی اشاره نمود. برای آگاهیاز هتل های عروس و داماد پذیر لطفا با ما تماس بگیرید.

از جمله هتل هایرمانتیک ارمنستان که دارای سوئیت ویژه ماه عسل هم هستند و اقامت خوشی را برای شمارقم خواهند زد می توان به هتلتوفنکیان ارمنستان ، هتلسنترال ایروان، هتلگلدن پالاس ایروان و هتلپاریس ایروان را نام برد. اگر به دنبال یک اقامت متفاوت در ایروان هستید هتلنوساز و لوکس آلکساندر ایروان را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر چه قیمت آن کمیبالا است ولی مطمئن باشید ارزش آن را دارد.

بازدید از شهر ایروان

پایتختارمنستان خود یکی از جاذبه های گردشگری است که می توانید در تور خود آن را در نظرداشته باشید. این شهر با هتل های زیبا و میدان جمهوری یا (Republic square) که در شب یکی از زیباترین مکان های این شهراست، مقصدی شاعرانه برای گذراندن ماه عسل است.

دراین شهر کافی شاپ ها، رستوران ها و مکان های تاریخی و گردشگری زیادی وجود دارند کهمی توانید با یکایک این مکان ها عکس یادگاری دو نفره با همسر خود بیاندازید و بهعنوان برگی از دفتر خاطرات خود از ماه عسل در ارمنستان، آن را به آشنایان نشاندهید.

دریاچهسوان

اینمکان با گل های بنفش، طبیعت زیبا و سواحل دلنشینی که دارد مقصد هزاران گردشگر است.آب زلال دریاچه در کنار کوه های پوشیده از برف که در تمامی فصول سفید هستند باعثمی گردد که زندگی مشترک خود را با طراوت زیاد شروع کنید.

دراین منطقه صومعه سواناواک قرار گرفته است که دو کلیسای مربوط به قرن نهم دارد. اینمکان یکی از بهترین جاهایی است که می توانید در آن عکس یادگاری ثبت کنید.

پارکعشاق ایروان

پارکعشاق ایروان پارکی کوچک است که در قرن 18 میلادی ساخته شده و پر از مجسمه های زیبامی باشد. مجسمه هایی که هرکدامشان داستانی دارند. چه عاشقی ها که دیده اند، چه بوسه ها که در مقابل چشمان سنگی شان بر نیمکت های پارکعشاق گرفته شده و چه چشم هایی که از ذوق دیدن معشوقشان درخشیده اند و این مجسمه هاکه خود عضوی از این پارک عشاق هستند، شاهد آن بوده اند.

اینپارک ابتدا کوزرن و بعد پوشکین نام گرفته. در نیمهی دوم قرن بیست، زوج های جوان، دیدارهای نهان و آشکار عاشقانه شان را در این تکهاز خاک ایروان می گذاشتند و همین امر باعث می گردد که نام جدید آن پارک عشاق بگردد.

تلهکابین تاتو

تاتو Tatev یکی از صومعه های ارمنستان است که توسط محیطی مملو از زیبایی احاطه شده است. اگر فیلم های تاریخی قرون وسطایی را دیده باشید، قلعه هایی را می بینید که در بلندی هستند و دور تا دور آن ها را دشت و کوه های سرسبز احاطه نموده است. این صومعه چنین منظره ای دارد.

می توانیدخود را در میان این منظره تصور کنید که یک دوربین بر فراز سر شما می چرخد و ماهعسل شما را در این کشور سرسبز و زیبا ثبت می نماید.

جالباینجاست که بلندترین تله کابین دنیا به طول 5.7 کیلومتر در این منطقه وجود دارد.تله کابین سواری شما حدود 15 دقیقه به طول می انجامد و در یک کابین 2 نفره عاشقانهمی توانید مناظر زیبا و آثار قرون وسطایی را از بالا نظاره گر باشید.

جنگل های دلیجان

دستدر دست دلبر در جنگل های زیبای دلیجان پیاده روی کنید و از دیدن زیبایی های آن لذتببرید. تجربه ای که هیچ گاه فراموش نخواهید کرد. دلیجان ارمنستاناز گردنه سوان با جنگل شروع می گردد و چشمه های آب طبیعی از دل کوه ها جاری شدهاست. شهری با ساختمان های قدیمی که با مناظر زیبای جنگل و کوه احاطه شده است.سردترین و گواراترین نوشیدنی دنیا را در روستای سیمنوکا در کنار چشمه آب خواهیدنوشید.

ارمنستان، کشوری با تاریخ کهن که فراز و فرودهای زیادی را در خود دیده و این روزها به یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان تبدیل شده است. بسیاری ماه عسل در ارمنستان را به عنوان هدف خود پس از ازدواج انتخاب می نمایند که به دلیل سهولت در سفر این انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

منبع: آفتاب تراول

به "ماه عسل در ارمنستان - خاطره ای که شیرینی آن از یاد نخواهد رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماه عسل در ارمنستان - خاطره ای که شیرینی آن از یاد نخواهد رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید