4 هتل از بهترین هتل های آنتالیا

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، معرفی بهترین هتل های آنتالیا

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید و می خواهید در این شهر از اقامتی لوکس همراه با بهترین و با کیفیت ترین خدمات برخوردار شوید، پیشنهاد ما به شما رزرو هتل آنتالیا در یکی از هتل های 5 ستاره آن می باشد. آنتالیا شهری است که گردشگران بیشتر زمان خود را در هتل سپری می نمایند و از تفریحات هتل استفاده می نمایند. پس بهتر است که برای اقامت خود در شهر آنتالیا هتلی 5 ستاره را انتخاب کنید. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب بهترین هتل های آنتالیا را همراه با بهترین نرخ به شما معرفی کنیم.

4 هتل از بهترین هتل های آنتالیا این هتل های 5 ستاره، همگی با لابی های زیبا، مبلمان شیک، و خدمات عالی، اقامتی بی کم و کاست را در اختیار مهمانان خود قرار می دهند. با وبلاگ فلش و سلفی شما از بهترین نرخ ها همراه با تضمین قیمت رزرو هتل برخوردار خواهید شد. پس با معرفی تعدادی از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا با وبلاگ فلش و سلفی همراه باشید.

برای رزرو هر هتل کافی است که روی نام آن ها کلیک کنید.

1. هتل آکرا آنتالیا(Akra Hotel)

هتل آکرا آنتالیا با قرارگیری در مرکز شهر آنتالیا نمایی زیبا به دریا دارد. جایی که می توانید از خیابان های پرجنب و جوش این شهر با نخل ها و محیطی گرم همراه با مناظر مدیترانه برخوردار شوید.

تمامی اتاق های هتل آکرا بالکنی همراه با نمایی به دریای مدیترانه و یا کوه های توروس دارند. همچنین مجهز به تلویزیون مسطح با ماهواره و وای فای رایگان هستند.

هتل آکرا تایلند چندین رستوران و بار دارد. در رستوران پابلیتو بیسترو این هتل، غذاهای منتخب ترکیه ای و بین المللی سرو می گردد. انواع غذاهای دریایی، نان های تازه پخته شده، پیتزا، غذاهای کبابی و پاستا در این رستوران سرو می گردد. همچنین رستوران آسمانی با نمایی زیبا به دریای مدیترانه و کوه های بِی در طبقه دهم این هتل قرار گرفته است.

علاوه بر این هتل آکرا آنتالیا مجهز به سونا، حمام و اتاق ماساژ است. مهمانان این هتل می توانند در سالن ورزشی مجهز این هتل به تمرین بپردازند و یا در زمین های آن تنیس بازی نمایند.

هتل آکرا آنتالیا یکی از بهترین موقعیت های مکانی را در آنتالیا دارد. و هزینه اقامت در آن نسبت به خدماتی که ارائه می نماید بسیار مناسب است.

از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر، ترانسفر فرودگاهی، ساحل اختصاصی، اتاق های خانوادگی و اسپا اشاره نمود.

فاصله هتل آکرا از بعضی مکان های مهم آنتالیا

مرکز خرید شی مال - 18 دقیقه پیاده روی

موزه خانه آتاتورک - 23 دقیقه پیاده روی

پارک کارا علی اوغلو - 24 دقیقه پیاده روی

برج هیدیرلیک - 26 دقیقه پیاده روی

مناره شکسته - 26 دقیقه پیاده روی

دروازه هادریان - 27 دقیقه پیاده روی

مرکز خرید ترا سیتی - 27 دقیقه پیاده روی

موزه باستان شناسی آنتالیا - 44 دقیقه پیاده روی

پارک ساحلی کونیا آلتی - 5.5 کیلومتر

آکواریوم آنتالیا - 6.1 کیلومتر

فرودگاه آنتالیا - 25 دقیقه با ماشین

امتیاز: 9.1

آدرس: Şirinyalı Mahallesi, Lara Cd. No:24, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey

2. هتل رویال وینگز آنتالیا(Royal Wings Hotel)

هتل رویال وینگز آنتالیا فقط 1700 قدم از ساحل لارا فاصله دارد. این هتل پارکی آبی همراه با 9 سرسره آبی همراه با یک استخر موج دارد. دستگاه تهویه هوا و مبلمان چوبی هتل رویال وینگز دکوراسیون داخلی مدرنی برای آن فراهم می نماید. همچنین تمامی اتاق ها بالکنی اختصاصی با نمایی رو به دریا دارند.

گزینه های غذاخوری در هتل رویال وینگز شامل غذاهای محلی ترکیه ای و بین المللی، غذاهای دریایی تازه و آشپزی ایتالیایی است. همچنین مهمانان این هتل می توانند از نانوایی آن نان تازه تهیه نمایند.

کارکنان مخصوص سرگرمی این هتل، فعالیت های گوناگونی مانند بازی های استخری برای مهمانان فراهم می نمایند. هنگام عصر مهمانان می توانند از اجرای نمایش های زنده لذت ببرند. همچنین رویال وینگز مجهز به اسپا، زمین تنیس، و یک سالن بولینگ است.

بچه ها می توانند در مینی کلاب و یا کارناوال این هتل سرگرم شوند و د رچرخ و فلک های آن بازی نمایند.

این هتل یکی از بهترین موقعیت های مکانی را در لارا دارد. همچنین از دیگر امکانات آن می توان به اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، استخر، اسپا، پارکینگ رایگان، و ساحل اختصاصی اشاره نمود.

فاصله هتل رویال وینگز از بعضی مکان های مهم آنتالیا

ساحل لارا - 8 دقیقه پیاده روی

مرکز خرید آنتالیوم - 2 دقیقه پیاده روی

پارک پروانه آنتالیا - 4.3 کیلومتر

سرزمین افسانه ها - 14.5 کیلومتر

مرکز خرید شی مال - 13.6 کیلومتر

پارک دودن - 9.9 کیلومتر

فرودگاه آنتالیا - 23 دقیقه با ماشین

امتیاز: 8.6

آدرس: LARA TURİZM MERKEZİ ANTALYA / TÜRKİYE, 07230 Aksu/Antalya, Turkey

3. هتل آی سی رزیدنس آنتالیا(IC Hotels Residence)

این هتل لوکس با باغی بزرگ، ساحلی اختصاصی و استخری روباز مامنی از آرامش است. هتل آی سی رزیدنس فعالیت های متنوعی برای ریلکس کردن و تفریح در اختیار مهمان خود قرار می دهد. اسپای این هتل با جذابیت شرقی طراحی شده و می توانید از میان گزینه های بسیاری که دارد، دست به انتخاب بزنید. از میان فعالیت های متنوع آن می توان به ماساژ، حمام، و مراقبت های پوستی اشاره نمود. همچنین فعالیت هایی مانند چتربازی و جت اسکی در اختیار مسافران است.

همچنین هزینه اقامت در هتل آی سی رزیدنس آنتالیا با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می نماید، بسیار مناسب است.

از دیگر امکانات این هتل می توان به اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، استخر، ترانسفر فرودگاهی رایگان، نمای رو به دریا، اسپا و بار اشاره نمود.

فاصله هتل آی سی رزیدنس از بعضی مکان های مهم آنتالیا

ساحل لارا - 2 دقیقه پیاده روی

مرکز خرید آنتالیوم - 31 دقیقه پیاده روی

سرزمین افسانه ها - 13.5 کیلومتر

پارک پروانه آنتالیا - 6.7 کیلومتر

پارک دودن - 11.8 کیلومتر

فرودگاه - 26 دقیقه با ماشین

امتیاز: 8.7

آدرس: Kundu Mahallesi, Yaşar Sobutay Cad No:432, 07070 Aksu/Antalya, Turkey

4. هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا(Royal Holiday Palace)

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا در منطقه لارا آنتالیا قرار گرفته است. این هتل لوکس در زمینی به مساحت 53.000 متر مربع ساخته شده است. این هتل مجهز به یک اسپا، استخر روباز، سرسره های آبی و یک نمایشگاه سرگرمی است.

در دکوراسیون اتاق های این هتل که به شکلی لوکس تزئین شده اند، از ترکیب امکانات رفاهی مدرن با سنتی استفاده شده است. تمامی اتاق های این هتل مجهز به وای فای رایگان، تلویزیون مسطح با ماهواره، مینی بار و دستگاه قهوه ساز و چای ساز می باشند.

هتل رویال هالیدی پالاس بسیاری گزینه های پذیرایی را در اختیار مهمان خود قرار می دهد. از میان رستوران های این هتل می توان به رستوران های ایتالیایی ، مکزیکی، و غذاهای دریایی اشاره نمود. شیرینی پزهای این هتل منتخبی از شیرینی های سنتی ترکیه را سرو می نمایند.

کارکنان مخصوص سرگرمی هتل رویال هالیدی، در طول روز انواع بازی ها و نمایش های زنده را برای مهمانان این هتل فراهم می نمایند.

مهمانان این هتل می توانند از خدمات ماساژ این هتل در اسپای عظیم آن بهره مند شوند. همچنین هتل رویال هالیدی پالاس یک استخر سرپوشیده، سالن ورزشی و حمام ترکی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

از دیگر امکانات این هتل می توان به اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، استخر، نمای رو به دریا، اسپا، پارکینگ رایگان و بار اشاره نمود.

فاصله هتل رویال هالیدی پالاس از بعضی مکان های مهم آنتالیا

ساحل لارا - 12 دقیقه پیاده روی

مرکز خرید آنتالیوم - 11 دقیقه پیاده روی

سرزمین افسانه ها - 13.9 کیلومتر

مرکز خرید شی مال - 14.6 کیلومتر

پارک پروانه آنتالیا - 11 دقیقه

آبشار دودن - 17 دقیقه

فرودگاه آنتالیا - 26 دقیقه با ماشین

امتیاز: 8

آدرس: Kemerağzı Mahallesi, Lara Turizm Yolu, 07230 Kundu Turizm Bölgesi/MERKEZİ/Antalya, Turkey

منبع: فلای تودی

به "4 هتل از بهترین هتل های آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 هتل از بهترین هتل های آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید