معرفی جاذبه های گردشگری ایران به وسیله شبکه های اجتماعی ، تأکید بر ارائه ایده های جدید از سوی کارشناسان گردشگری

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز یکشنبه 7 مرداد با حضور در معاونت گردشگری، از بخش های مختف این معاونت بازدید کرد.

معرفی جاذبه های گردشگری ایران به وسیله شبکه های اجتماعی ، تأکید بر ارائه ایده های جدید از سوی کارشناسان گردشگری

به گزارش خبرنگار وبلاگ فلش و سلفی، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری، در بازدید از بخش های مختلف این معاونت بر توسعه همه جانبه گردشگری تأکید کرد و خواهان تقویت همکاری های بخش های مختلف برای رونق این صنعت شد.

در این بازدید که محمد محب خدایی معاون گردشگری، مدیران کل معاونت گردشگری و تعدادی از مدیران و معاونان سازمان میراث فرهنگی نیز حضور داشتند، مونسان با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های متعدد ایران در حوزه گردشگری خواهان معرفی هرچه بیشتر این قابلیت ها و جاذبه ها برای گردشگران داخلی و خارجی شد.

معاون رئیس جمهوری در بازدید از اداره کل بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری بر معرفی هرچه بیشتر ایران در بازارهای داخلی و خارجی تأکید کرد.

او با اشاره به اهمیت بازاریابی و تبلیغات ظرفیت های گردشگری ایران خواهان استفاده از نظرات و ابتکارات جدید و ایده های نو شد و از کارشناسان این معاونت خواست تا در این خصوص ایده های جدیدی را ارائه دهند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین در بازدید از اداره کل آموزش معاونت گردشگری نیز خواهان تقویت آموزش در حوزه گردشگری شد.

مونسان سپس به برگزاری بعضی از رویدادها از جمله جشنواره آش زنجان در شهریور ماه سال جاری اشاره نمود و اضافه نمود: این گونه جشنواره ها باید به شکل مناسب تری معرفی گردد و اگر بتوانیم این رویداد ها را به خوبی معرفی کنیم از استان تهران و سایر استان ها تعداد بسیار زیادی گردشگر در این رویداد حضور خواهند یافت.

او در ادامه به اهمیت معرفی ایران به وسیله شبکه های مختلف اجتماعی تأکید کرد و اضافه نمود: باید بتوانیم کلیپ های کوتاه به منظور معرفی جاذبه ها و قابلیت های گردشگری و آثار فرهنگی تاریخی و نیز صنایع دستی و آداب و رسوم اقوام مختلف تهیه کنیم و به وسیله شبکه های اجتماعی منعکس گردد.

او ادامه داد: ضمن این که در همین ارتباط به توافق های خوبی با صدا و سیما رسیده ایم و رئیس سازمان صدا و سیما این قول را به ما داده است که برای پخش و معرفی ظرفیت ها و قابلیت های جاذبه های گردشگری مساعدت کند.

منبع: میراث آریا

به "معرفی جاذبه های گردشگری ایران به وسیله شبکه های اجتماعی ، تأکید بر ارائه ایده های جدید از سوی کارشناسان گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جاذبه های گردشگری ایران به وسیله شبکه های اجتماعی ، تأکید بر ارائه ایده های جدید از سوی کارشناسان گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید