نشانه های خطرناک؛ کفگیر زنوزی به ته دیگ خورده؟

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، کنار هم قرار دادن این نشانه ها، شاید حاکی از آن باشد که بحران مالی اخیر حتی متوجه زنوزی مطلق هم شده

نشانه های خطرناک؛ کفگیر زنوزی به ته دیگ خورده؟

شاید خبر اعتصاب بازیکنان ماشین سازی تبریز به دلیل تاخیر در دریافت مطالبات شان در ظاهر بسیار عادی بوده باشد، اما داستان از آنجایی جالب می گردد که بدانیم مالک ماشین، محمدرضا زنوزی مطلق است؛ یکی از ثروتمندترین فعالان بخش خصوصی که وارد فوتبال ایران شده است. پروژه اصلی او البته در این سال ها تراکتورسازی بوده؛ باشگاه محبوبی که زنوزی وعده داده بود آن را کهکشانی و رویایی کند. زنوزی در یک سال ونیم گذشته هزینه های فراوانی برای تراکتور کرد، هرچند نتایج مورد انتظارش به دست نیامد و در این مدت ناچار شد پنج سرمربی عوض کند.

حالا اما مقارن با خبر اعتصاب در تیم دوم زنوزی، اخبار نگران کننده ای در خصوص تیم اول او هم به گوش می رسد. اخیرا یک فایل صوتی منتشر شده که زنوزی در آن با ابراز دلسردی از شرایط، ادعا نموده در خاتمه فصل تراکتورسازی را پس خواهد داد. کنار هم قرار دادن این نشانه ها، شاید حاکی از آن باشد که بحران مالی اخیر حتی متوجه زنوزی مطلق هم شده و او حداقل در فوتبال دیگر اراده و شوق قبلی برای هزینه کردن را ندارد. جالب اینجاست که یک هفته بعد از انتشار آن فایل صوتی و ایجاد شایعه فراگیر در خصوص خاتمه همکاری زنوزی با تراکتور، او و نزدیکانش واکنشی به خبر نداشته اند و آن را تکذیب ننموده اند.

منبع: همشهری آنلاین

به "نشانه های خطرناک؛ کفگیر زنوزی به ته دیگ خورده؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشانه های خطرناک؛ کفگیر زنوزی به ته دیگ خورده؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید