نمایشگاه مجازی دستاورد های پژوهشی خراسان شمالی شروع شد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از شروع نمایشگاه مجازی دستاورد های پژوهشی خراسان شمالی به مناسبت هفته پژوهش اطلاع داد و گفت: تا این لحظه 125 غرفه در نمایشگاه حاضر هستند.

نمایشگاه مجازی دستاورد های پژوهشی خراسان شمالی شروع شد

مهران گرمه، رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی در تبادل نظر با خبرنگار وبلاگ فلش و سلفی، گفت: نمایشگاه مجازی دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار خراسان شمالی از امروز به مناسبت هفته پژوهش با 125 غرفه مجازی شروع به کار کرد.

گرمه ادامه داد: ثبت نام از دستگاه های اجرایی، شرکت های خصوصی و دولتی ادامه دارد و تعداد شرکت کنندگان در این نمایشگاه افزایش خواهد یافت.

رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی با بیان این که دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی، شرکت های نیمه دولتی، دولتی و خصوصی در این نمایشگاه ها دستاورد های پژوهش خود را را به نمایش می گذارند، توضیح داد: 13غرفه به این مراکز اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: 24غرفه مربوط سالن فناوری پارک علم و فناروی خراسان شمالی است و مراکز رشد و شتابدهنده ها نیز 72 غرفه در اختیار دارند.

گرمه گفت: در سالن فن بازار این نمایشگاه نیز پنج غرفه به عرضه فناروی، 9 غرفه به تقاضا و 2 غرفه نیز به سرمایه گذاری اختصاص دارد.

رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی با اشاره به این که فناوران استان در سال قبل در جذب سرمایه گذار و فروش محصولات در نمایشگاه خوش درخشیدند گفت: فناوران خراسان شمالی در نمایشگاه پژوهش پارسال 350 میلیارد ریال جذب سرمایه داشته اند.

وی گفت: نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان محل اتصال پژوهشگران با بخش های مختلف مانند صنعت و بهترین محل و فرصت برای عرضه دستاورد های پژوهشی است.

گرمه در پایان گفت: این نمایشگاه که از امروز شروع شده است تا بیستم آذر ماه ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نمایشگاه مجازی دستاورد های پژوهشی خراسان شمالی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه مجازی دستاورد های پژوهشی خراسان شمالی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید