واکنش بهداد سلیمی به خداحافظی کمیل قاسمی از دنیای کشتی

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، سلیمی در واکنش به خداحافظی کمیل قاسمی از دنیای کشتی پستی را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت.

واکنش بهداد سلیمی به خداحافظی کمیل قاسمی از دنیای کشتی

به گزارش خبرنگار ، بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری دسته فوق سنگین دنیا و المپیک که چندی پیش با عرصه قهرمانی وداع نموده بود، با انتشار پستی در صفحه ایینستاگرام خود به خداحافظی کمیل قاسمی از دنیای کشتی واکنش نشان داد.

سلیمی خطاب به قاسمی نوشت:

کمیل قاسمی عزیز، دوست نازنین و خوش قلبم، پر افتخار ترین کشتی گیر سنگین وزن ایران، قهرمانی که در کنار مدال های بیشمار تمام صفات پهلوانی رو هم داشتی، سخت ترین لحظه ورزشی هر ورزشکار خداحافظی با ورزش و بوسیدن تشک و تخته است، تجربه ای که هردو ما تجربه کردیم و قطعا هر ورزشکاری تجربه خواهد نمود، مهم نام نیکی هست که از خودت تا ابد به جا گذاشتی، امیدوارم در تمام مراحل زندگی مثل ورزش بدرخشی.

سلیمی در این پست ویدئوی زیر را به اشتراک گذاشت:

لازم به ذکر است؛ کمیل قاسمی دارنده مدال برنز 2012 لندن که روز گذشته در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت نموده بود، پس از شکست مقابل پرویز هادی در وزن 125 کیلوگرم با بوسیدن تشک از دنیای قهرمانی کشتی رسماً خداحافظی کرد. قاسمی با داشتن مدال های نقره و برنز المپیک و نقره دنیا در کارنامه خود پرافتخارترین سنگین وزن ایران در المپیک محسوب می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "واکنش بهداد سلیمی به خداحافظی کمیل قاسمی از دنیای کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش بهداد سلیمی به خداحافظی کمیل قاسمی از دنیای کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید