کشف 100 فقره موبایل قاپی در پایتخت

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران عظیم از دستگیری 2 موبایل قاپ و اعتراف آنان به 100 فقره موبایل قاپی اطلاع داد.

کشف 100 فقره موبایل قاپی در پایتخت

به گزارش گروه حوادث وبلاگ فلش و سلفی و به نقل از خبرگزاری میزان، سرهنگ ضرغام آذین گفت: با وقوع چند فقره موبایل قاپی در محدوده سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری توسط راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت، شناسایی و دستگیری متهمان در اختیار تیم های گشت انتظامی سرکلانتری دوم نهاده شد.

وی مطرح نمود: گشت زنی های هدفمند ادامه داشت تا اینکه روز گذشته تیم عملیات کلانتری 137 نصر حین گشت زنی در محدوده کلانتری متوجه سرقت تلفن همراه خانمی توسط دو موتورسوار می شوند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه گشت انتظامی کلانتری برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند، گفت: سارقان با افزایش سرعت قصد متواری از محل را داشتند که به علت عدم تعادل، با زمین برخورد و پیروز به فرار نمی شوند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران عظیم ادامه داد : هر دو موتورسوار در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی بدنی از آنان تلفن همراه مال باخته کشف و متهمان به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

وی ابراز داشت: متهمان به کلانتری نصر انتقال و در تحقیقات مقدماتی به 100 فقهر موبایل قاپی با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سرهنگ آذین افزود: تا به امروز تعدادی از مال باختگان شناسایی و سارقان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی نهاده شدند.

منبع: جام جم آنلاین

به "کشف 100 فقره موبایل قاپی در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 100 فقره موبایل قاپی در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید