کیهانی: رکوردهای ورودی تیم ملی سختگیرانه اما مناسب است، منتظر جواب MRI تفتیان هستیم

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، رئیس فدراسیون دوومیدانی، رکوردهای انتخابی تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا را سختگیرانه اما درست و مناسب بیان کرد.

کیهانی: رکوردهای ورودی تیم ملی سختگیرانه اما مناسب است، منتظر جواب MRI تفتیان هستیم

مجید کیهانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ فلش و سلفی، درباره جلسه روز چهارشنبه با کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: این جلسه درخصوص بررسی شرایط حضور در بازی های داخل سالن آسیا بود و برخی تصمیم های اولیه نیز گرفته شد. البته تصمیمات بیشتر قرار است در جلسات بعدی اتخاذ شود.

وی درباره نگاه کمیته ملی المپیک مبنی بر مدال آوری در این بازی ها گفت: ما تابع تصمیمات این نهاد هستیم و با این رویکرد موافقیم. در واقع نگاه مان آن است که بتوانیم مدال های خوش رنگی در ترکمنستان برای کاروان ایران به دست بیاوریم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه بازی های کشورهای اسلامی، اعزام کیفی کاروان ایران به این رویداد و البته نتایج نه چندان مورد انتظار دوومیدانی کاران بیان نمود: ما دو نگاه را مد نظر داریم؛ نگاه اول موضوع استعدادیابی و کار روی سنین پایه است که همانگونه که دیدید، تیمی با 21 ورزشکار به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در تایلند اعزام کردیم. در این نگاه ممکن است یک ورزشکار روی سکو نرود، اما قرار نیست رهایش کنیم و به تلاش برای تقویت ادامه خواهیم داد. نگاه دوم درخصوص رده بزرگسالان است که با نگاه اول تفاوت دارد. ما یک نگاه کیفی به مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین بازی های داخل سالن داریم کسب مدال اولویت اصلی است.

کیهانی ادامه داد: در خصوص بازی های کشورهای اسلامی باید بگویم که ما در آنجا نیز به دنبال نتایج کیفی بودیم. در ابتدا قرار بود 15 ورزشکار را به باکو اعزام کنیم، اما براساس همین نگاه کیفی تصمیم بر اعزام 10 نفر شد که حتی می توانست به 8 ورزشکار نیز برسد. در باکو شرایط غیرقابل پیش بینی رقم خورد. این فکر را داشتیم که مسابقات سختی پیش روی دوومیدانی کاران است، اما شرایط سخت تر از تصور ما بود. به نظرم کاروان دوومیدانی به لحاظ کیفی بد نبود. خدیور، ضیاضی و قنبرزاده در حالی قهرمان نشدند که با همین رکوردها 4 سال قبل به مدال طلا می رسیدند. البته در بانوان نباید 2 نفر را اعزام می کردیم، اما در مجموع شرایط دست به دست هم داد. حالا ما نسبت به شرایط موجود بیشتر از قبل آگاه هستیم و می دانیم چقدر کار سخت تر شده است.

وی با اشاره به رکوردهای انتخابی تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا گفت: این رکوردها شاید سختگیرانه باشد، اما به نظرم درست و مناسب است. باید رکوردهایی را در نظر می گرفتیم که حداقل شانس کسب مدال برای آنها وجود دارد. ما فقط یک مسابقه انتخابی خواهیم داشت که طی چند روز آینده در ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار می شود و ورزشکارانی که رکوردهای اعلام شده را ثبت کنند، به تیم ملی راه پیدا خواهند کرد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در سرانجام درباره آخرین شرایط حسن تفتیان پس از مصدومیت در باکو گفت: طی دو،سه روز آینده جواب MRI تفتیان خواهد آمد و آن زمان است که باید تصمیم لازم را درباره این ورزشکار اتخاذ کنیم.

منبع: تسنیم

به "کیهانی: رکوردهای ورودی تیم ملی سختگیرانه اما مناسب است، منتظر جواب MRI تفتیان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیهانی: رکوردهای ورودی تیم ملی سختگیرانه اما مناسب است، منتظر جواب MRI تفتیان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید