گوشی های آنر 9X پرو و آنر ویو 30 پرو برای بازار جهانی معرفی شدند

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، شب گذشته آنر با برگزاری یک رویداد از دو گوشی آنر 9X پرو و آنر ویو 30 پرو برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. تنها تفاوت این گوشی ها با مدل چینی آن ها در زمینه جایگزینی سرویس های موبایل هواوی به جای اپلیکیشن های یپش فرض مختص بازار چین است. به دلیل تحریم های آمریکا، گوشی های جدید هواوی و آنر دیگر نمی توانند از سرویس ها و اپلیکیشن های گوگل بهره ببرند و به همین خاطر سرویس های موبایل هواوی یا به اختصار HMS باید جایگزین گوگل شوند.

گوشی های آنر 9X پرو و آنر ویو 30 پرو برای بازار جهانی معرفی شدند

از لحاظ سخت افزاری هم این دو گوشی هیچ تفاوتی با مدل چینی خود ندارند و ابتدا از آنر 9X پرو شروع می کنیم. این گوشی مجهز به نمایشگر 6.59 اینچی IPS با رزولوشن FHD+ که به لطف دوربین سلفی پاپ آپ 16 مگاپیکسلی، اثری از بریدگی نمایشگر دیده نمی شود. در داخل بدنه هم تراشه کایرین 810، 6 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش در نظر گرفته شده است.

در پنل پشتی شاهد دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی هستیم. باتری 4000 میلی آمپر ساعتی گوشی آنر 9X پرو وظیفه تامین انرژی را بر عهده دارد که متاسفانه از حداکثر سرعت شارژ 10 وات پشتیبانی می کند. در ضمنً حسگر اثر انگشت این گوشی در لبه بدنه تعبیه شده است. آنر 9X پرو قرار است از ماه مارس 2020 با قیمت 249 یورو روانه بازار کشورهای مختلف شود.

دومین گوشی معرفی شده آنر ویو 30 پرو نام دارد که همان آنر V30 پرو به حساب می آید. این گوشی مجهز به نمایشگر 6.57 اینچی IPS با رزولوشن FullHD+ است. در حفره نمایشگر این گوشی، دو دوربین سلفی 32 و 8 مگاپیکسلی واقع شده است. قلب تپنده این گوشی تراشه 5G قدرتمند کایرین 990 است و در پنل پشتی شاهد تعبیه دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی و اولترا واید 12 مگاپیکسلی هستیم.

باتری 4100 میلی آمپر ساعتی این گوشی از شارژ سریع سیمی 40 وات، شارژ بی سیم 27 وات و حتی شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی می کند. کاربران برای خرید این گوشی مبتنی بر 8 گیگابایت حافظه رم، از بین 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی غیرقابل افزایش حق انتخاب دارند. آنر در مورد قیمت این گوشی در بازارهای جهانی هنوز خبری منتشر نکرده است.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی های آنر 9X پرو و آنر ویو 30 پرو برای بازار جهانی معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های آنر 9X پرو و آنر ویو 30 پرو برای بازار جهانی معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید