14 میلیارد تومان احتیاج اقتصادی فدراسیون تنیس روی میز برای سال 1401

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، پیمان حسنی در تبادل نظر با خبرنگاران، با اشاره با حجم رویدادهای رسمی که پینگ پنگ بازان باید سال آینده در آن شرکت داشته باشند، گفت: حضور ملی پوشان تنیس روی میز در میادین بین المللی از 28 فرودین ماه با اعزام به محل برگزاری مسابقات تیمی قهرمانی دنیا در چین شروع می گردد. بعد از آن حضور در بازی های کشورهای اسلامی را داریم که مردادماه به میزبانی ترکیه برگزار می گردد و بازی های آسیایی هم دیگر رویدادی است که حضور پینگ پنگ بازان در آن قطعی است. این رویداد هم شهریورماه برگزار می گردد.

14 میلیارد تومان احتیاج اقتصادی فدراسیون تنیس روی میز برای سال 1401

وی ادامه داد: بازی های پاراآسیایی (چین) و بازی های آسیایی جوانان (چین) هم دو رویداد دیگری هستند که اعزام نماینده به آن برای سال آینده مصوب شده است. مسابقات نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا هم رویداد مصوب برای سال آینده است که هنوز زمان و محل دقیق برگزاری آن نهایی نشده است.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: همه این رویدادها و حضور در آنها مستلزم برگزاری اردوهای تمرینی و شرکت در مسابقات بین المللی به عنوان تدارکات است تا بتوانیم نتیجه دلخواه را از آنها بگیریم. به همین علت سال شلوغی پیش رو داریم که احتیاج اقتصادی فدراسیون را پررنگ تر هم می نماید.

حسنی با بیان اینکه طبق برآورد اولیه 14 - 13 میلیارد تومان بودجه برای برنامه های سال آینده فدراسیون تنیس روی میز احتیاج است، توضیح داد: البته برگزاری رویدادهای مختلف و مراحل آماده سازی برای حضور در آنها بخشی از فعالیت های ما را در سال آینده به خود اختصاص می دهد. طبیعی است که مثل همواره همزمان درگیر فعالیت های جانبی، آموزشی و … خواهیم شد اما به خاطر حجم بالای اعزام ها و تدارکات لازم برای آنها حدود 9 میلیارد تومان از بودجه پیش بینی شده برای بخش بین الملل در نظر گرفته شده است.

وی تاکید نمود: قاعدتاً بودجه ای که از طرف کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به فدراسیون اختصاص پیدا می نماید به تنهایی جوابگوی احتیاجهای اقتصادی ما نیست. البته در خصوص بازی های آسیایی و کشورهای اسلامی که اعزام پینگ پنگ بازان در قالب کاروان انجام می گردد، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک حمایت هایی را خواهند داشت اما در مجموع به خاطر حجم فعالیت ها و اعزام ها در سال 1401 باید راهکاری برای تامین منابع اقتصادی مورد احتیاج داشته باشیم چراکه حضور رویدادهای موردنظر را به علت رسمی بودن و ثبت در تقویم آسیایی و دنیای نمی توان منتفی کرد.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز یادآور شد: از اواخر بهمن ماه در واقع برنامه های عملی فدراسیون در راستای اعزام های مصوب برای سال آینده است. قرار است 23 تا 27 بهمن ماه رقابت های انتخابی تیم ملی برگزار گردد. البته هنوز زمان برگزاری این رقابت ها قطعی نشده اما قرار است نتیجه آن برای مسابقات قهرمانی دنیا، بازی های کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی لحاظ گردد.

حسنی گفت: بعد از تعیین شدن ترکیب تیم های بانوان و مردان باید بلافاصله تمرینات و اردوهای آماده سازی را شروع کنیم چراکه فرصت زیادی نداریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "14 میلیارد تومان احتیاج اقتصادی فدراسیون تنیس روی میز برای سال 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 میلیارد تومان احتیاج اقتصادی فدراسیون تنیس روی میز برای سال 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید