35 هزار تن انواع کالا در بندر امیرآباد ترانزیت شد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، علی خدمتگزار در مصاحبه با خبرنگاران، با بیان اینکه، در 9 ماهه نخست سال جاری ترانزیت انواع کالا از بندر امیر آباد از 28 درصد رشد برخوردار بود، گفت: از ابتدای سال جاری تا انتها آذر ماه ترانزیت انواع کالا با 28 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته از 27 هزار و 806 تن به 35 هزار و 709 تن در 9 ماهه نخست سال جاری رسید.

35 هزار تن انواع کالا در بندر امیرآباد ترانزیت شد

وی در ادامه در بیان عمده ترین کالاهای ترانزیتی به فلزات، محصولات کشاورزی دامی، مواد اولیه و ترکیبات شیمیایی، کالای ساختمانی، ماشین آلات، لوازم خانگی و محصولات سبک و وسایل نقلیه اشاره نمود.

وی با اشاره به موقعیت خاص بندر امیر آباد در کریدور بین المللی شمال - جنوب خاطر نشان کرد: کشورهای مبداء این کالاها شامل قزاقستان، امارات متحده عربی، پاکستان، ترکیه، چین، کانادا، مالزی و هندوستان و کشورهای مقصد نیز پاکستان، قزاقستان، روسیه و ترکمنستان است.

وی بیان داشت: بندر امیرآباد به عنوان حلقه طلایی کریدور بین المللی شمال - جنوب، با وجود سیستم حمل و نقل دریایی، جاده ای، ریلی و هوایی (حمل و نقل چند وجهی) بستری مناسب برای ترانزیت کالا فراهم آورده و از صندلی ویژه ای در تجارت بین الملل برخوردار است.

سه بندر در مازندران فعالیت دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "35 هزار تن انواع کالا در بندر امیرآباد ترانزیت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "35 هزار تن انواع کالا در بندر امیرآباد ترانزیت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید