اخبار صنعت

قدیمی ترین دانشگاه های دنیا را بشناسید

دانشگاه های قدیمی جهان جزو مشهورترین و معتبرترین دانشگاه ها هستند. در این دانشگاه ها، دانشمندان سرشناسی تحصیل نموده اند و بسیاری از آن ها، جهانی علم را تغییر داده اند.

28 اردیبهشت 1401

پراویدنس کنیون، شگفتی نه چندان طبیعی

پراویدنس کنیون دره ای در استان جورجیای آمریکا است که کاملا طبیعی نبوده و به علت فرسایش خاک آن، لایه های رنگ به رنگی نمودار شده که هم برای زمین شناسان مجذوب کننده است که هم برای گردشگران.

27 اردیبهشت 1401

تغییر زمان بازی پرسپولیس و هوادار

تهران (پانا) - زمان نخستین دیدار پرسپولیس در سال 1401 تغییر کرد.

25 اردیبهشت 1401

چرا به سوئیس سفر کنیم؟

دلایل سفر به سوئیسوقتی که در خصوص سوئیس فکر می کنید، خیلی چیزها از ذهنتان می گذرد. تصاویری از کوه های برفی و شکلات های خوشمزه و فندوقی، معمولا اولین مواردی است که در خاطر افراد می آید. در واقع این ها بخش کوچکی از دلایل سفر به سوئیس هستند، دلایلی شگفت انگیز...

24 اردیبهشت 1401

فهرست منابعی که از کنکور 1401 حذف شدند ، امتحانات خاتمه ترم و کلاس های عملی حضوری شد

برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

13 اردیبهشت 1401

تکنولوژی های رجحان که روی صنعت گردشگری تاثیر گذاشته اند

تکنولوژی در سفرفناوری روز به روز در حال پیشرفت است و فقط در زمینه خود تکنولوژی به این پیشرفت بسنده نمی کند. هر روزه شاهد فناوری های متفاوتی هستیم که بخش های مختلفی را پوشش می دهند. این ارتباط را در تکنولوژی در سفر نیز مشاهده می کنیم. صنعت گردشگری با فناوری...

5 اردیبهشت 1401

وعده مجذوب کننده پرسپولیسی ها؛ مهاجم خارجی شاخص جذب می کنیم

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر مهاجم خارجی شاخص و قابلی پیدا کنیم که از بازیکنان خودمان بهتر باشد او را جذب می کنیم. ما فقط قصد نداریم که یک سهمیه آزاد پرسپولیس را پر کنیم و بازیکن خارجی باید در حد باشگاه پرسپولیس باشد تا او را بگیریم.

4 اردیبهشت 1401

جنگ تمام عیار قهرمانی در اصفهان ، گیتی پسند جز قهرمانی نمی خواهد

به گزارش خبرنگاران، گیتی پسند و مس سونگون در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال از ساعت 17:30 در استادیوم پیروزی اصفهان به مصاف یکدیگر می فرایند، رقابتی با سبقه تاریخی خود از اهمیت و جذابیت خاصی برا طرفداران فوتسال برخوردار است.

30 فروردین 1401

برگزاری نمایشگاه گردشگری تهران با رویکرد تخصصی

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران با رویکردی موضوع محور اطلاع داد.

29 فروردین 1401

برترین دانشگاه های نیوزلند برای تحصیل

برترین دانشگاه های نیوزلندمی خواهید در نیوزلند درس بخوانید؟ اگر این طور است ما علت آن را می دانیم! دانشگاه های معتبر، کیفیت بالای زندگی، شهرهای پرهیاهو، منظره ها طبیعی خیره کننده و تفریحات هیجان انگیز از نیوزلند مقصدی عالی برای تحصیل ساخته است. شهرهایی...

27 فروردین 1401

نفرات مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش های الکترونیک معرفی شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون ورزش های همگانی، مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش های الکترونیک در دو رشته فوتبال مجازی Fifa22 و Efootball2021 پس از سه رقابت حرفه ای و تنگاتنگ به سرانجام رسید و نفرات برتر به توضیح ذیل معین شدند.

15 اسفند 1400

ضعف صنعت گردشگری مازندران چیست؟

فقدان طرح جامع گردشگری و تعدد مراکز تصمیم گیری، ضعف امکانات زیر بنایی و بازاریابی جدی ترین موانع توسعه صنعت گردشگری در مازندران است.

13 اسفند 1400

چگونه باکو به یک مقصد گردشگری هنری تبدیل شد؟

هنر همواره می تواند راهی برای مفید نشان دادن شهرها باشد. چگونه هنرهای همگانی در باکو به وسیله دولت حمایت شد و باکو به یک مکان گردشگری تبدیل شد؟

13 اسفند 1400

برپایی نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در کرمانشاه

نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و ماشینی از فردا دو شنبه (27 دی) در کرمانشاه شروع به کار می نماید.

10 اسفند 1400

هیچ وقت این غذاها را قبل از پرواز نخورید!

تغذیه صحیح پروازسفر هوایی و پرواز با هواپیما هم مثل سایر سفرها فوت فن های خاص خود را دارد و برای اینکه یک مسافر حرفه ای باشید بهتر است با این نکات آشنا شوید. بعضی افراد ممکن است همچنان هنگام پرواز استرس داشته باشند و بعضی دیگر ممکن است مسائل گوارشی و مانند...

9 اسفند 1400

در حال انجام بودن 183 طرح صنعتی در مازندران

رئیس سازمان صمت مازندران گفت:183 طرح صنعتی بالای 60 درصد در استان در حال انجام است.

1 اسفند 1400

پارک آبی بندرعباس تا سه ماه آینده ساخته می گردد

پارک آبی بندرعباس ،بزرگترین مجموعه تفریحی آبی جنوب تا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.

28 بهمن 1400

ماسک های آنتی وایرال ایرانی فعالیت ویروس کرونا را تا 99درصد دچار اختلال می کند

یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف پیروز به تولید ماسک های شیلد شد که فعالیت ویروس کرونا را 99 درصد دچار اختلال می کند و با عملکرد بالا باعث از بین رفتن باکتری، میکروب، قارچ و ویروس می شود.

25 بهمن 1400

کدام کالاهای داخلی از مالیات ارزش افزوده معاف می شوند؟

به گزارش خبرنگاران، محمد مسیحی در نشست خبری با اشاره به اینکه قانون تازه مالیات بر ارزش اضافه کرده از 13 دی سال جاری اجرایی می گردد، اضافه کرد: پس از سیزده سال اجرای آزمایشی قانون مالیات بر ارزش اضافه کرده، نیمه نخست سال جاری قانون تازه مالیات بر ارزش...

17 بهمن 1400

آشنایی با شهر سانتیاگو شیلی

مرکز کشور شیلی اخیرا در صدر بسیاری از جدول های مقاصد سفر قرار گرفته است اما در میان دوستداران محیط زیست هنوز جزو شهرهای سبز به حساب نمی آید.

12 بهمن 1400
تعداد: (227)