احداث روگذر ارتش شتاب بیشتری می گیرد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، خبرگزاری خبرنگاران-سرپرست شهرداری منطقه 3 تبریز در بازدید از پروژه های عمرانی سطح حوزه استحفاظی منطقه، ضمن آنالیز موانع و مسائل، از سرعت بخشی به اجرای این پروژه ها اطلاع داد.

احداث روگذر ارتش شتاب بیشتری می گیرد

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛یعقوب وحیدکیا در این بازدید، ضمن آنالیز مسائل و موانع اجرا، گفت: باید فرایند اجرای پروژه ها جهت رضایت مندی مردم و امکان استفاده هرچه زودتر، تسریع یابد.

وی در بازدید از عملیات اجرایی روگذر تقاطع خیابان آزادی - ارتش، سرعت عمل اجرای مراحل اولیه پروژه را به خاطر وجود تأسیسات شهری همانند لوله های آب و گاز و کابل های ­برق و مخابرات، ­کُند اظهار داشت و اضافه نمود: این مرحله از پروژه با دقت و ظرافت خاصی طی ماه های گذشته سپری شده و از این به بعد نیز با برطرف مسائل جزئی و موانع و تغییر در مدیریت و نظارت بر انجام پروژه و فرایند اجرای آن سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.

دومین پروژه عمرانی مورد بازدید سرپرست شهرداری منطقه 3، فاز اول و دوم مجموعه تاریخی - فرهنگی پارک باغشمال بود که در این خصوص نیز وی از آغاز احداث خیابان در ضلع شمالی پارک باغشمال (مابین ساختمان مرکزی اداره پست تبریز و پارک باغشمال) در روزهای آینده اطلاع داد و گفت: عملیات عمرانی احداث سرویس های بهداشتی و بعلاوه بازسازی و احیای سالن های به جای مانده از پادگان سابق ارتش در پارک به زودی به اتمام خواهد رسید.

وحیدکیا بعلاوه از عملیات کف سازی کوچه فرهنگ خیابان امام (ره) جنب دبیرستان طالقانی بازدید کرد و پروژه دیگر مورد بازدید وی، عملیات عمرانی احداث پارک جنگلی شهریار واقع در انتهای شهرک شهید تجلایی در حاشیه ضلع شمالی اتوبان شهید کسائی بود که سرپرست شهرداری منطقه 3 آن را برای مسافران گذری و بعلاوه برای اهالی شهرک موقعیتی مناسب ارزیابی کرد و گفت: مشکل تأمین آب خام جهت آبیاری و بعلاوه شرایط مدیریت سالن ورزشی موجود در پارک نیز به زودی حل خواهد شد.

عملیات احداث طرح شبدری راه دسترسی از ضلع جنوبی اتوبان شهید کسائی به مارالان، پروژه دیگر سطح حوزه استحفاظی منطقه بود که وحیدکیا اجرای آن را در مراحل پایانی دانست و اضافه نمود: در این پروژه به جهت موقعیت خاص آن، حجم زیادی خاکبرداری وجود داشته و بعلاوه برای ایمنی جهت تردد وسایل نقلیه در مقابل ترانشه موجود، دیواره سنگی حائل نیز در حال انجام است.

آخرین پروژه عمرانی شهرداری منطقه 3 که وحیدکیا عصر­ دیروز بازدید کرد، شرایط قطعه زمین 10 هزار متر مربعی محوطه برج های دوقلو جنب ساختمان آرایشگران شهرک طالقانی بود. وی در این خصوص گفت: جدول کشی و سایر عملیات عمرانی در این قطعه زمین را به زودی آغاز خواهیم کرد تا شهفرایندان بتوانند نسبت به احداث قطعات خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "احداث روگذر ارتش شتاب بیشتری می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث روگذر ارتش شتاب بیشتری می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید